اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه خبر داد

حضور ۷ هزار نفری در یادواره شهدای کسلیان در مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه به حضور 7 هزار نفری در هشتمین دوره یادواره شهدای منطقه کسلیان در سوادکوه گفت: علاقه عمومی مردم به شهدا را باید ارج بگذاریم.

حضور ۷ هزار نفری در یادواره شهدای کسلیان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های فرهنگی شهدا و ایثارگران با اشاره به برگزاری هشتمین دوره یادواره شهدای منطقه کسلیان در سوادکوه، گفت: یادواره 43 شهید منطقه کسلیان نماد یادواره‌های شهدای سوادکوه است.

باقری به نیاز حتمی مسئولان برای دیدار با خانواده شهدا در سوادکوه تاکید کرد و یادآور شد: معاون فرماندار شهرستان سوادکوه مسئول هماهنگی برای برگزاری ملاقات با خانواده شهدا و ایثارگران شد.

وی به زمان‌بندی دو ساعته در طول هفته برای دیدار با ایثارگران سوادکوه اشاره کرد و گفت: بیان خاطرات و بازگویی رفتارهای شهیدان و ایثارگران در این بازدیدها مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار سوادکوه به برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا در سطح شهرستان سوادکوه اشاره کرد و ابراز داشت: یادواره 43 نفر از شهیدان منطقه کسلیان سوادکوه، نماد یادواره‌های شهرستانی است و مسئولان باید در برگزاری منظم و باشکوه آن تلاش کنند.

این مسئول به حضور حدود 7 هزار نفر در این یادواره اشاره کرد و متذکر شد: حضور و علاقه عمومی مردم به شهدا را باید ارج بگذاریم و در برپایی آن همکاری و مساعدت لازم داشته باشیم.

باقری به تعیین مسئول برگزاری هشتمین یادواره شهدای منطقه کسلیان در روستای لاجیم سوادکوه اشاره کرد و اذعان داشت: لهراسب رحمتی به عنوان معاون شهرستان سوادکوه مسئول برگزاری باشکوه این مراسم بزرگ تعیین شده است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول