اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای کرمان:

اجازه ورود حواشی به ورزش مزین به نام علی (ع) را نمی‌دهم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم ورزشی که مزین به نام مولا علی (ع) و سایر ائمه است، آلوده به حواشی فلاکت‌بار فعلی در برخی رشته‌های ورزشی شود.

اجازه ورود حواشی به ورزش مزین به نام علی (ع) را نمی‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی برخی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی با مسئولان هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان اظهار داشت: موفقیت‌های مداوم ورزشکاران پهلوانی و زورخانه‌ای کرمان در کشور مایه خرسندی و مباهات است.

وی افزود: کسب عناوین قهرمانی در رده‌های سنی مختلف، موجب می‌شود تا مسئولیت ما در زمینه تداوم این پیروزی‌ها سنگین‌تر شود.

کمالی با اشاره به برگزاری نشستی برای قدردانی از زحمات قهرمانان و ورزشکاران موفق این هیئت طی روزهای آینده عنوان کرد: اقدامات مناسبی برای دریافت اعتبارات مورد نیاز هیئت صورت گرفته است.

سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان با اشاره به درخواست اعتبار 390 میلیون تومانی از بخش اعتبارات فرهنگی سفر به منظور رونق ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در آموزش و پرورش گفت: درخواست اعتبارات 150 میلیون تومانی در هیئت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان و درخواست اعتبار 150 میلیون تومانی به منظور تکمیل زورخانه بین‌المللی کرمان از جمله مواردی است که هیئت به دنبال تحقق و دریافت آن است.

کمالی به رایزنی‌های صورت گرفته برای دریافت مبلغ یک‌میلیارد تومان از سوی استاندار کرمان برای تکمیل 10 پروژه احداث زورخانه در استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: در مجموع مسئولان هیئت در تلاش هستند تا با برنامه‌ریزی و برداشت گام‌های مثبت نواقص و کمبودهای این ورزش را در استان رفع کنند.

وی با بیان اینکه احترام به پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی نباید فراموش شود، گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم، ورزشی که مزین به نام مولا علی (ع) و سایر ائمه است، آلوده به حواشی فلاکت‌بار فعلی در برخی رشته‌های ورزشی شود.

کمالی به توجه به رده‌های سنی اشاره کرد و ابراز داشت: باید به کار اصولی در رده‌های سنی توجه شود، در سال جاری تقویت هیئت‌های شهرستان‌ها و ترمیم و توسعه این رشته در استان از اهداف ما است.

به گزارش فارس، در نشست نمایندگان برخی ادارات و دستگاه‌های دولتی با هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای مباحثی پیرامون تسهیل در راستای رفع نواقص، تجهیز زورخانه‌ها و همچنین سرعت‌بخشی به احداث زورخانه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول