اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دقایقی قبل انجام شد

همسان‌سازی کدهای بین‌شهری مخابرات البرز

خبرگزاری فارس: پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی و انجام عملیات اجرایی، از دقایقی قبل همسان‌سازی کدهای بین‌شهری مخابرات در استان البرز محقق شد.

همسان‌سازی کدهای بین‌شهری مخابرات البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اجرای این طرح از یک سال قبل آغاز و توسط مدیران مخابرات کشوری و استانی به مردم وعده داده شده بود.

* حذف کدهای بین‌شهری در استان البرز

با اجرای این طرح تغییراتی در کد‌های شهرستانی و شماره تلفن‌های ثابت ایجاد شده است که مهم‌ترین آنها حذف کدهای بین ‌شهری در استان البرز و هم‌چنین افزایش شماره‌های ثابت از 7 رقم به 8 رقم است.

این تغییرات از ساعت 21 در سراسر استان البرز اعمال شده است.

در همین رابطه حسین مهمان‌نواز مدیرکل مخابرات استان البرز به خبرنگار فارس در کرج گفت: براساس این طرح کد بین‌شهری در استان البرز از 0261 و 0262 به 026 تغییر یافته است.

وی تصریح کرد: هم‌چنین در تماس‌های تلفنی بین‌‌شهری در استان البرز دیگر نیازی به گرفتن کد نیست و تماس‌های تلفن ثابت در این استان بدون شماره‌گیری کد انجام می‌شود.

* افزایش تعداد شماره‌های تلفن ثابت در استان البرز

مدیرکل مخابرات استان البرز هم‌چنین اعلام کرد: از این پس به تمام شماره‌های تلفن ثابت در شهرستان کرج و توابع اطراف عدد 3 اضافه شده و تعداد ارقام این خطوط به 8 رقم افزایش یافته است.

مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: هم‌چنین به شماره‌های تلفن‌های ثابت در دیگر شهرستان‌های استان البرز از جمله طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد عدد 4 اضافه شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که این تغییرات موجب افزایش کیفیت خدمات‌رسانی مخابرات در استان البرز شود.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول