اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

ویزیت رایگان فرهنگیان در مراکز بهداشتی سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ویزیت رایگان فرهنگیان در مراکز بهداشت سعدآباد خبر داد.

ویزیت رایگان فرهنگیان در مراکز بهداشتی سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد محمد امیری‌زاده شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش سعدآباد با اشاره به وضعیت اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل اظهار داشت: اجرایی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش امر لازم و مهمی است که اعضا باید آن را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به روند اجرای طرح هوشمندسازی مدارس افزود: مدارس هوشمند، سیستم آموزشی را به شکل سیستم مشارکتی مبتنی بر آموزش و توانایی‌های پژوهشی، جمع‌بندی، تحلیل و نتیجه‌گیری دانش‌آموزان تبدیل می‌کنند که امر بسیار ارزنده‌ای است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد هدف از ایجاد مدارس هوشمند را رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان (ذهنی، جسمی، عاطفی و روانی)، ارتقای توانایی‌ها و قابلیت‌های فردی، تربیت نیروی انسانی متفکر و آشنا به فناوری و مشارکت مردمی برشمرد.

امیری‌زاده از ادارات، نهادها، بانک‌ها و خیرین خواست تا همکاری و همیاری لازم برای هوشمندسازی مدارس را با اداره آموزش و پرورش داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: غبارروبی قبور مطهر شهدا، بازدید از خانواده‌های شهدای فرهنگی و فرهنگیان جانباز با حضور مسئولین، نواختن زنگ سپاس در مدارس منطقه، همایش بزرگ روز معلم و تقدیر از فرهنگیان فرهیخته و خانواده‌های شهدای فرهنگی و استفاده از پارک و شهربازی شهرهای وحدتیه و سعدآباد در شب‌های دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه برای فرهنگیان از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ویزیت رایگان فرهنگیان در مراکز بهداشت سعدآباد خبر داد و افزود: تمام فرهنگیان منطقه سعدآباد به مناسبت بزرگداشت هفته معلم به صورت رایگان در مراکز بهداشتی سعدآباد ویزیت و معالجه می‌شوند.

امیری‌زاده بیان کرد: برگزاری مسابقه علمی، فرهنگی بین همکاران در منطقه و اهدا جوایز در روز همایش، ارسال پیام تبریک روز معلم به همکاران در سطح منطقه، گلباران معلمین توسط دانش‌آموزان در مدارس، بازدید از مدارس و تقدیر از زحمات معلمان در روز دوازدهم اردیبهشت با حضور امام جمعه شهرهای سعدآباد و وحدتیه، بخشدار و اعضای شورای آموزش و پرورش و چاپ نشریه ویژه هفته مقام معلم نیز از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم است.

در این نشست مصوب شد در نخستین جلسه شورای اداری بخش سعدآباد، هوشمندسازی مدارس مطرح و از مسئولین ادارات، نهادها و بانک‌ها درخواست شود در صورت امکان نسبت به تجهیز هوشمندسازی مدارس به میزان 3 میلیون تومان به صورت مستقل یا مشارکتی اقدام کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول