اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

بنیاد مسکن خدمات خود را به مناطق محروم افزون کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بنیاد مسکن خدمات خود را به مناطق محروم افزون کند.

بنیاد مسکن خدمات خود را به مناطق محروم افزون کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در دیدار با مدیر و کارکنان اداره کل بنیاد مسکن استان ایلام اظهار داشت: بنیاد مسکن یادگار ارزشمند امام راحل است.

وی ادامه داد: این نهاد مقدس در طول دوران انقلاب اسلامی تاکنون در مناطق محروم و روستایی خدمات ارزشمندی را در راستای احداث مسکن ارائه داده است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: احداث مسکن روستایی و ارائه خدمات به نقاط محروم نیاز به اطلاع‌رسانی و کار فرهنگی دارد که باید مسئولان امر به این مهم عنایت داشته باشند.

لطفی تصریح کرد: مسئولان امر در این دستگاه اجرایی در این راستا تلاش‌های فراوانی داشته‌اند که باید این مهم همچنان استمرار یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام نیز در این دیدار گفت: پارسال 20 هزار متقاضی مسکن مهر روستایی به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند.

فریادرس شهبازی افزود: بیش از 14 هزار واحد مسکن مهر نیز تاکنون در مناطق روستایی استان ایلام احداث و به متقاضیان واگذار شده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن در قالب طرح مسکن مهر تاکنون 2 هزار و 200 واحد در شهرهای استان ایلام خانه مسکونی احداث کرده است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول