اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سعدآباد:

پروژه خیابان ساحلی سعدآباد اجرایی شد

خبرگزاری فارس: شهردار سعدآباد گفت: پروژه خیابان ساحلی سعدآباد اجرایی شد.

پروژه خیابان ساحلی سعدآباد اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد سید جواد مهدی پنج‌شنبه شب در نشست با مسئولان بخش سعدآباد اظهار داشت: پیشرفت عمرانی و توسعه شهر سعدآباد یکی از رویکردها و مسائل مهمی است که در دو سال اخیر مورد توجه مسئولان بوده و مسئولان شهرداری سعدآباد تمام توان خود را در این راستا متمرکز کرده‌اند.

شهردار سعدآباد خاطر نشان کرد: توجه به اولویت‌های شهر سعدآباد در اجرای پروژه‌های توسعه عمرانی از مهم‌ترین مسائلی است که شهرداری سعدآباد بر آن توجه داشته و تمام توان خود را برای تحقق این امر مهم به کار گرفته‌ایم.

مهدی بیان داشت: شاخصه‌های جمعیتی، مساحت، قدمت و گستردگی از مسائل مهمی است که در این زمینه مورد توجه بوده و در تمامی پروژه‌های عمرانی این شاخصه‌ها را مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی در همین راستا اضافه کرد: اجرای پروژه‌های خیابان‌سازی و توسعه خیابان‌های شهر سعدآباد از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی است که در سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم و در سال جاری نیز اجرای این پروژه‌ها را مورد توجه قرار خواهیم داد.

این مسئول از اجرای پروژه خیابان ساحلی شهر سعدآباد خبر داد و ابراز داشت: اجرای پروژه احداث خیابان ساحلی شهر سعدآباد به طول سه کیلومتر از مهم‌ترین پروژه‌های راه‌سازی و خیابان‌سازی شهر سعدآباد است که اجرایی شده است.

شهردار سعدآباد تصریح کرد: فراهم کردن شرایط مطلوب برای اجرای پروژه‌های عمرانی از مسائلی است که شهرداری سعدآباد هنگام اجرای پروژه‌های عمرانی مورد توجه قرار می‌دهد و در اجرای خیابان‌های ساحلی شاهد خرید منازل موجود در مسیر اجرای این پروژه عمرانی بوده‌ایم.

مهدی با اشاره به عرض 30 متری خیابان ساحلی شهر سعدآباد گفت: این خیابان از شاخصه‌ها و ویژگی‌های بالایی برخوردار است و چشم‌انداز زیبا از مهم‌ترین ویژگی‌های این خیابان است.

شهردار سعدآباد اذعان داشت: این خیابان مسیر پنج کیلومتری خیابان اصلی شهر سعدآباد را به سه کیلومتر کاهش می‌دهد و زمینه‌ساز رفاه و آسایش شهروندان سعدآبادی و مسافرانی است که به شهر سعدآباد می‌آیند و از آن عبور می‌کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول