اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:

بیشترین تولید بخش کشاورزی توسط تعاونی‎ها انجام می‎شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: عمده تولیدات ملی در بخش کشاورزی توسط تعاونی‎ها انجام می‎شود که اگر آنها مورد حمایت قرار بگیرند قطعا تحقق شعار سال صورت می‎گیرد.

بیشترین تولید بخش کشاورزی توسط تعاونی‎ها انجام می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مجتبی مومن‎صفایی عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید سازمان تعاون روستایی استان گلستان اظهار داشت: ما اکنون در شرایط سیاسی بسیار دشواری در سطح بین‎المللی قرار داریم که باید با تلاش ویژه و تدابیر ظریف از این گردنه به سلامت عبور کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن حلقه‎های تحریم را یکی پس از دیگری تشدید می‎کند تا به خیال واهی خودش ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند غافل از اینکه ملت بزرگ ایران به کمک رهنمودهای مقام معظم رهبری گام‎های استوارتری را نسبت به گذشته خواهند برداشت.

عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم نقش‎مان را در تبعیت از تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه ایرانی ایفا کنیم.

مومن‎صفایی خاطر نشان کرد: کشاورزی یکی از مهم‌ترین بخش‎های تولید در کشور محسوب می‎شود که 15 درصد تولید ناخالص داخلی، نزدیک به 20 درصد اشتغال، 25 درصد صادرات غیرنفتی، بالغ بر 95 درصد مواد اولیه صنایع تبدیلی در کشور همه و همه در بخش کشاورزی تولید می‎شوند.

وی با بیان اینکه آمارها اهمیت بخش کشاورزی را نشان می‌دهند یادآور شد: یکی از وظایف اصلی سازمان مرکزی تعاون روستایی حمایت، هدایت و نظارت بر تعاونی‎های بخش کشاورزی است و اگر بخواهیم تعاونی‎های خوب را شناسایی کنیم باید با ظرفیت‎های آنان آشنا شویم.

این مسئول در پایان از زحمات و تلاش‎های نقی اسدی مدیر سابق سازمان تعاون روستایی استان گلستان تقدیر کرد و برای محمدتقی رجایی مدیر جدید سازمان تعاون روستایی گلستان که مسئولیت خطیری را به دوش گرفته‎اند آرزوی توفیق و انجام اقدامات شایسته را خواستار شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول