اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر خبر داد

شناسایی کمبودها و نیازهای آبی و کودی کشاورزی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر از شناسایی کمبودها و نیازهای آبی و کودی کشاورزی در بوشهر خبر داد.

شناسایی کمبودها و نیازهای آبی و کودی کشاورزی در بوشهر

یوسف فخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تحقیقات و مطالعات از مسائل مهمی است که در بهبود و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی تاثیرات بسیار زیادی دارد و در مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای در این زمینه انجام می‌شود.

مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: توجه به تحقیقات در حوزه‌های آبی از مسائلی است که در بهبود وضعیت کشاورزی تاثیرات فراوانی دارد و این مرکز مطالعات در این زمینه را در دستور کار قرار داده و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

فخری بیان داشت: آبیاری از عوامل مهمی است که در وضعیت کمی و کیفی تولیدات کشاورزی اثرگذار است و کشاورزان حساسیت و دقت خاصی در این مساله دارند.

وی در همین راستا اضافه کرد: شناسایی کمبودها و نیازهای آبی و کودی یکی از اهداف مهمی است که کارشناسان مرکز ترویج تحقیقات کشاورزی استان بوشهر دنبال می‌کنند و در این عرصه شاهد دستیابی به نتایجی ارزشمند بوده‌ایم.

این مسئول ابراز داشت: توجه به توسعه زیرساخت‌های کشاورزی استان بوشهر از مسائلی است که در تمامی مطالعات مورد هدف بوده و کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر آن را مورد توجه خود قرار می‌دهند و در این راستا کوشش می‌کنند.

مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر افزود: تلاش برای رفع نیازهای کشاورزان و باغداران استان بوشهر در عرصه‌های مختلف در دستور کار این نهاد قرار دارد و در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و مطالعات بر تمامی این موارد توجه خاص داریم.

فخری با اشاره به اهمیت مبارزه با آفات کشاورزی بیان داشت: مبارزه با آفات کشاورزی و باغی در توسعه کشاورزی نقشی انکار ناپذیر دارد و در سال گذشته و سال جاری مطالعات و تحقیقات گسترده‌ای در زمینه مبارزه با آفات کشاورزی صورت گرفته است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول