اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

لازمه ماندگاری مستندسازان صنعتی، ورود به تشکل‌های تولیدی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، لازمه ماندگاری مستندسازان صنعتی را ورود به تشکل‌های صنعتی استان عنوان کرد.

لازمه ماندگاری مستندسازان صنعتی، ورود به تشکل‌های تولیدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد پنجشنبه شب در دیدار با دبیر جشنواره فیلم صنعتی استان مازندران گفت: جشنواره فیلم صنعتی، فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران عنوان کرد: یکی از بسترهای مهم توسعه اقتصادی در استان، ایجاد فرهنگ مستندسازی در فعالیت‌های صنعتی است .

وفایی‌نژاد تأکید کرد: حضور شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان زمینه‌ساز فعالیت‌های اقتصادی بسیار مهم است و باید در مستندسازی صنایع، مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: باید فرهنگ و ادبیات صحیح سرمایه‌گذاری و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در مازندران نهادینه شود و مستندسازان صنعتی می‌توانند در این راستا، کمک مؤثری کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: صنایع بزرگ و موفقی که در صحنه‌های بین‌المللی حضور فعال دارند، در واقع اساس کار خود را بر مبنای تبلیغات صحیح و اصولی پایه‌ریزی کردند.  

این مسئول بیان داشت: لازمه ماندگاری مستندسازان صنعتی، ورود به تشکل‌های صنعتی استان است و بر همین اساس از حمایت‌های گسترده‌تری برخوردار می‌شوند.

دبیر جشنواره فیلم صنعتی مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه هنر سینما تنها ابزاری است که می‌تواند به خوبی فعالیت‌های صنعتی و تلاش‌های صاحبان صنایع را منعکس کند، گفت: مستندسازی و معرفی تصویری فعالیت‌ها و توانمندی‌های صنعت استان، مهمترین هدف برگزاری جشنواره فیلم صنعتی در مازندران است.

مهـدی قربان‌پور متذکر شد: دبیرخانه جشنواره به دنبال ایجاد ارتباط بین فعالان عرصه هنر و صاحبـان صنعت بوده و برای ارتقای سطح کمی و کیفی واحدهای تولیدی و صنعتی، تلاش می‌کند.

وی اذعان داشت: هنرمندان، کارگردانان و مستندسازان شاخص کشور با حضور در مازندران از ظرفیت‌‌های صنعت استان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول