اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

جم با بحران کمبود آب مواجه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: جم با بحران کمبود آب مواجه است.

جم با بحران کمبود آب مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم اظهار داشت: فروردین رو به اتمام است و مسئولان باید بدانند که زمان به سرعت در حال گذر است و برای شعار سال باید برنامه‌ریزی اساسی و هدفمند کنند تا شاهد رشد و تقویت تولید ملی باشیم.

وی افزود: مسئولان از هم‌اکنون باید بدانند که چند طرح و پروژه در دست اجرا دارند و برای تقویت تولید ملی چه کاری انجام داده و یا انجام می‌دهند.

امام جمعه جم با بیان اینکه مشکل آب شهرستان جم بسیار جدی است خاطر نشان کرد: جم با بحران کمبود آب مواجه است و اگر تدبیر جدی اندیشیده نشود با بحران شدیدتر آب در جم مواجه می‌شویم و مردم در مصرف باید صرفه‌جویی کنند و مسئولان نیز نسبت به احداث خط کوثر تلاش بیشتری کنند.

گنجی با اشاره به معضل اشتغال در جم تصریح کرد: اولویت دوم جم در سال جاری حل مشکل اشتغال است و بدون تردید رفع معضل اشتغال از انجام سفرهای زیارتی مهم‌تر است و به ازای هر جوانی که مشغول به کار می‌شود فساد و بی‌بند و باری کاهش می‌یابد.

وی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: احداث مصلی، ساخت مجتمع فرهنگی و توسعه مراکز دانشگاهی از مهم‌ترین مسایلی است که مردم انتظار دارند به خوبی ساماندهی شود.

امام جمعه جم با انتقاد از وضعیت آشفتگی بازار افزود: عدم هماهنگی مسئولان ارشد اقتصادی کشور از عوامل تورم افسارگسیخته در کشور است و همچنین عدم نظارت جدی دولت بر بازار نیز از دیگر عوامل تورم است که باید تدبیر شود.

گنجی در ادامه با اشاره به احکام جدید رهبر معظم انقلاب برای مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان داشت: از رئیس جمهور انتظار داریم در دوره جدید به طور منظم در جلسات مجمع شرکت کند تا شاهد بهبود روند اجرایی کشور باشیم.

امام جمعه جم در ادامه با اشاره به سفر کوفی عنان بیان کرد: فرستادن کوفی عنان به عنوان نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل به ایران امر مهمی است و امیدوار هستیم شاهد ثبات در این کشور اسلامی باشیم و البته کشورهای غربی باید شیوه دوگانه خود را کنار بگذارند تا این کشور ثبات پیدا کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول