اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خبر داد

معدوم‌سازی 3 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از معدوم‌سازی 3 هزار و 104 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در این منطقه خبر داد.

معدوم‌سازی 3 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در خرمشهر

احسان‌الله منفرد نیاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به‌دنبال بازرسی از فروشگاه‌های موادغذایی و عرضه خوراکی مردم در سطح این شهرستان، تعداد 3 هزار و 104 کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف و ضبط شد.

وی افزود: همچنین با 30 نفر از دستفروشان دوره‌گرد نیز برخورد شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به اینکه با اجرای طرح نظارتی بهداشتی در منطقه در کل منطقه پوشش سه اکیپ مشغول به کار بوده‌اند، گفت: تعداد پرسنل بازرسی در هر روز در طول طرح دو نفر و حجم کاری انجام شده بر حسب نفر ساعت 2 هزار و 72 ساعت عنوان شده است.

وی همچنین در ادامه به عملکرد و نظارت بر کاروان‌های راهیان نور از اسفندماه 90 تا 15 فروردین‌ماه 91 اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات هماهنگی در سطح استان خوزستان و شهرستان هشت مورد، کارت معاینه بهداشتی صادر شده برای افراد موضوع این دستورالعمل 91 مورد، کل موارد مطلوب 720 مورد، تعداد پوستر توزیع شده 12 مورد، بنر توزیع شده 15 مورد، موارد بروز مسمومیت غذایی طبق فرم‌های گزارش‌گیری صفر، افراد مسموم شده صفر و کشف مواد غذایی فاسد معدوم شده به میزان 2 هزار و 524 کیلوگرم گزارش شده است.

منفرد نیاکی ادامه داد: در ایام نوروز ضمن بازدید از آشپزخانه‌ها و رستوران‌های سطح شهر از اماکن تهیه و توزیع غذا به‌منظور کاروان‌های راهیان نور و مسافران دیدن کردند.

وی با اشاره به اینکه از یک هزار و 443 مرکز تهیه، عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی 2 هزار و 560 مورد بازدید در ایام نوروز از اول اسفندماه تا 15 فروردین ‌ماه 91 صورت گرفته، افزود: از تعداد نامبرده 58 مورد به دادگاه معرفی شده و 25 مورد نیز تعطیل شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر بیان کرد: در خصوص نمونه‌برداری از مواد غذایی 74 مورد نمونه‌برداری میکروبی آب 160 و کلرسنجی 5 هزار و 41 مورد انجام شده است.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح بهداشت و سلامتی شهروندان است.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول