اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت جیرفت خبر داد

ویزیت رایگان سالمندان در مراکز بهداشتی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: به مناسبت هفته سلامت، سالمندان در مراکز بهداشتی شهری و روستایی شهرستان جیرفت ویزیت رایگان شدند.

ویزیت رایگان سالمندان در مراکز بهداشتی جیرفت

لطفعلی مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در هفته سلامت توسط این مرکز اظهار داشت: اطلاع‌رسانی هفته سلامت فروردین ماه سال جاری و روز جهانی بهداشت با محوریت سالمندی و سلامت به تمام مراکز شهری، روستایی، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت توسط مرکز بهداشت شهرستان جیرفت انجام شد.

وی با بیان اینکه پوستر هفته سلامت به مراکز شهری و روستایی بهداشتی ارسال شد، افزود: همچنین پوستر هفته سلامت به ادارات شهرستان جیرفت برای اطلاع‌رسانی و قرار دادن در معرض دید عموم ارسال شد.

مسلمی تصریح کرد: بنر روز جهانی سلامت و هفته سلامت در سطح شهر برای اطلاع عموم نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش مطالبی در زمینه سلامت و آموزش عمومی مردم در هفته سلامت توسط مراکز و خانه‌های بهداشت نیز انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: کارگروه سلامت با حضور ادارات شهرستان در محل فرمانداری در زمینه هفته سلامت و روز جهانی بهداشت با محوریت سالمندی و سلامت با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان جیرفت برگزار شد.

مسلمی ابراز داشت: همچنین شعار روز جهانی بهداشت و هفته سلامت (زندگی سالم و طول عمر بیشتر) در پاورقی قبوض آب و برق و مخابرات شهرستان جیرفت درج شد.

وی با بیان اینکه از کارشناسان جمعیت هلال‌احمر در جلسه آموزشی سالمندان در هفته سلامت دعوت شد، افزود: جلسه آموزشی ویژه سالمندان کانون بازنشستگان جیرفت ( پیشگیری از سوانح و حوادث) و آموزش شرکت کنندگان توسط مربی هلال‌احمر نیز برگزار شد.

مسلمی با اشاره به توزیع بسته آموزشی در بین سالمندان اذعان داشت: همچنین در هفته سلامت تراکت آموزش پیشگیری از سوانح و حوادث در سالمندان تهیه و به مراکز و خانه‌های بهداشت برای آموزش سالمندان زیر پوشش ارسال شد.

وی بیان داشت: همچنین ورزش صبحگاهی با حضور سالمندان همراه با توزیع صبحانه و اهدای کارت هدیه به دو نفر از سالمندان شرکت کننده در ورزش صبحگاهی برگزار شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت اظهار داشت: در هفته سلامت سالمندان شهر بلوک در زمینه بیماری آلزایمر آموزش دیدند.

مسلمی گفت: همچنین در23 فروردین ماه سال جاری سالمندان در مراکز شهری و روستایی بهداشتی ویزیت رایگان شدند.

وی افزود: در هفته سلامت برنامه‌های آموزشی در مدارس دخترانه ریحانه و شهید مصطفی خمینی با سخنرانی توسط پزشکان و کارشناسان و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به تعدادی از دانش‌آموزان از طرف مرکز بهداشت اجرا شد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول