اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبر داد

کشف 264 تن برنج احتکاری در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بازرسان این سازمان موفق به کشف 264 تن برنج احتکاری در انبارهای شهرستان اردبیل شدند.

کشف 264 تن برنج احتکاری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، محمد جعفر عظمایی اظهار داشت: کالاهای مکشوفه پس از تکمیل پرونده و حکم اداره کل تعزیرات حکومتی استان مبنی بر توزیع برنج مکشوفه به نرخ مصوب، بین شهروندان اردبیل توزیع شد.

وی اضافه کرد: در راستای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و به منظور تهیه کالاهای اساسی و تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات اقتصادی، بازرسان این سازمان اقدام به بازرسی از انبارها می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: صاحبان کالا باید موجودی انبارهای خود را به سازمان صنعت و معدن اعلام کنند و عدم اعلام به منزله احتکار تلقی می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و احتکار مراتب را به دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاع دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علاوه بر این مقدار برنج ،250 تن برنج دیگر نیز در هفته‌های گذشته در شهرستان نیر کشف شده بود که با کشف این مقدار برنج شرکت تعاونی معینی در اردبیل مسئول پخش آن شد.

این شرکت تعاونی از هفته گذشته تاکنون مشغول توزیع برنج مکشوفه بین مردم اردبیل است.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول