اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

مبارزه با گرانفروشی و احتکار در کنار تولید ضرورت دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: در کنار تولید کالای داخلی باید با احتکار، گرانفروشی و دروغ در معامله مبارزه کرد.

مبارزه با گرانفروشی و احتکار در کنار تولید ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تشریح پیشرفت‌های نظام اسلامی در سال گذشته و فعالیت‌های عمرانی و آبادانی شهرستان سیرجان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نامگذاری امسال را به عنوان سال تولید ملی و سرمایه ایرانی اعلام فرمودند.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به ناکامی دشمن در هجمه جدید محاصره اقتصادی این سال با این عنوان نامگذاری شد، لذا بر همگان واجب است که از نبوغ و استعداد ایرانی که در جهان مشهور است، حمایت کنند و با تأکید بر اقتصاد اسلامی که لازمه آن تقوا، اخلاق اسلامی و تلاش برای تولید کالای با کیفیت است، اقدام کنند.

وی افزود: در کنار تولید کالای داخلی باید با احتکار، گرانفروشی و دروغ در معامله مبارزه کرد و هر کسی قدمی یا قلمی را برای دل‌سردی مردم در نظام اسلامی بر دارد، پاسخ‌گوی خداوند و این نظام متصل به انقلاب حضرت مهدی (عج)‌ است.

امام جمعه سیرجان با تسلیت ایام فاطمیه به تشریح موقعیت حضرت زهرا (س) در مقابله با دشمنان اسلام پرداخت و گفت: حضرتش حامی ولایت بود و دشمنان اسلامی نیز برای اینکه از نظر اقتصادی آن حضرت را در تنگنا قرار دادند و فدک را غصب کردند.

حسینی بیان داشت: در زمان رسول‌الله (ص) نیز تحریم‌ها علیه پیامبر به گونه‌ای بود که دشمنان اسلام می‌گفتند از خرید و فروش با مسلمانان پرهیز کنید و حتی برای نشنیدن کلام پیامبر پنبه در گوش می‌گذاشتند تا کلام حق را نشنوند.

امام جمعه سیرجان اذعان داشت: اگر تاریخ اسلام دوباره تکرار ‌شود ما همانند اصحاب رسول‌الله (ص) هستیم و آینده جهان نابودی استکبار و پیروزی اسلام را رقم می‌زند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول