اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در شرکت توزیع برق

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله شرکتی نهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو در این شرکت برگزار و نتایج آن اعلام شد.

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در شرکت توزیع برق

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن بیژنی پیش ازظهر امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات، اظهار داشت: این دوره از مسابقات ویژه کارکنان، همسران همکار و دانشجویان صنعت آب و برق و در چهار رشته قرائت، حفظ، مفاهیم و زبان آموزی قرآن شامل دو گروه آقایان و خانم‌ها برگزار شد.

وی توسعه فرهنگ قرآنی، ترویج مفاهیم و آیات روح بخش قرآن مبین، افزایش باورها و اعتقادات دینی و قرآنی در بین کارمندان را از اهداف اجرای این دوره از مسابقات بیان و خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گام‌های موثری در راستای ارتقای روحیه معنوی همکاران و خانواده‌های آنها برداشته و امیدواریم همکاران هم با افزایش روحیه معنوی حضور پررنگی در فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی و فرهنگی داشته باشند.

بیژنی با اشاره به نتایج این مسابقات، گفت: در رشته قرائت بهادر شریفی و عبدالرحیم جلالی به ترتیب اول و دوم، نگهدار خلیلی و کاظم ذوالفقاری هم به‌طور مشترک سوم شدند.

وی با بیان اینکه در گروه خانم‌ها نیز الهه شاهرخیان اول، ژیلا منصوری و زهره میرزاخانی به طور مشترک دوم و نرگس حسین زاده هم سوم شدند، گفت: در رشته مفاهیم در گروه آقایان حسینعلی رفیعی، محسن نامدار و فرج اله آقایی به ترتیب اول تا سوم، درگروه خانم‌ها آذر فدایی و فاطمه قائدامینی به ترتیب اول تا دوم و در رشته زبان آموزی در گروه آقایان رهام مختاری اول، در گروه خانم‌ها ندا اعرابی، حکیمه محمودیان و خدیجه سلطانی به ترتیب اول تا سوم و در رشته حفظ در گروه خانم‌ها ناهید قائدی با کسب رتبه نخست حائز رتبه‌های برتر شدند.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است منتخبین در مرحله استانی با نمایندگان مجموعه صنعت آب و برق استان، به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول