اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

حقوق ملت ایران در گفت‌وگوهای 1+5 به خوبی لحاظ شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: حقوق ملت ایران باید در گفت‌وگوهای اخیر دبیر شورای امنیت ملی با سران 1+5 به خوبی لحاظ شود.

حقوق ملت ایران در گفت‌وگوهای 1+5 به خوبی لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قهرمان رشید ظهر امروز در دیدار با فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان که به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین سال روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و انتصاب فرمانده این لشکر برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم گفت‌وگوها به صورتی انجام شود که حقوق ملت ایران حفظ و به حق مسلم خود برسد.

وی با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و قهرمانی‌های نیروی زمینی ضمن گرامیداشت این روز افزود: ارتش به عنوان یکی از ارکان نظام در راستای ارتقاء و امنیت کشور گام‌های مؤثری برداشته است.

استاندار خراسان‌جنوبی از امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی به عنوان یکی از نوادر نظام و امام راحل و پیرو ولی‌امر نام برد و اعلام کرد: هم‌دلی و تعامل فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها زبان‌زد مسئولان است. 

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول