اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

دفاع مقدس، مقابله نابرابر ایران با تمام دنیا بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی دفاع مقدس را مقابله نابرابر ایران با تمام دنیا دانست و گفت: باید دلاورمردی‌های رزمندگان دفاع مقدس به نحو مطلوب برای جوانان بازگو شود.

دفاع مقدس، مقابله نابرابر ایران با تمام دنیا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، محمدابراهیم افشاری در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: باید دلاورمردی‌ها و از خود گذشتگی‌هایی که در دوران دفاع مقدس از سوی رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اتفاق افتاده است به نحو مطلوب بازگو شود.

وی ذکر خاطرات جنگ تحمیلی را برای نسل جوان بسیار مهم و ضروری خواند و تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا از طریق سیاهنمایی ارزش‌های دفاع مقدس را خدشه‌دار کنند، ذکر خاطرات جنگ تحمیلی می‌تواند بسیاری از این نقشه‌ها را نقش بر آب کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی ایجاد فاصله بین نسل گذشته انقلاب و نسل جدید را یکی دیگر از اهداف دشمنان انقلاب دانست و یادآور شد: باید با اجرای برنامه‌های مطلوب در سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته دفاع مقدس نگذاریم که دشمنان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

افشاری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در این ایام باید برنامه‌های خود را با رویکرد استانی به انجام برسانند، گفت: یک هفته قبل از سوم خرداد ماه با ابلاغی که به دستگاه‌های اجرایی خواهد شد باید سربرگ مکاتبات اداری تمامی دستگاه‌های اجرایی شعارهای مرتبط با این ایام باشد.

وی تهیه برنامه‌های مطلوب تلویزیونی و رادیویی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سوم خردادماه دانست و گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی باید در این ایام سردرب ورودی دستگاه خود را آذین‌بندی کرده و با نصب پارچه، بنر و پلاکارد فضایی را که یادآور آن دوران باشد را برای کارکنان و مراجعان ایجاد کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی ذکر خاطره‌گویی در مساجد بزرگ شهرهای استان با حضور رزمندگان دفاع مقدس را یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام دانست و تصریح کرد: فرمانداران استان باید هرچه سریع‌تر ستاد برگزاری سوم خرداد و هفته دفاع مقدس را در شهرستان‌های مربوطه تشکیل داده و برنامه‌های خود را به ستاد مرکزی در استان ارسال کنند.

افشاری نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس سطح استان را از دیگر برنامه‌های بسیار خوب در این زمینه دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها می‌تواند بسیار مطلوب باشد.

وی برگزاری شب شعر با موضوع دفاع مقدس از سوی حوزه هنری استان، رونمایی از کتاب خاطرات رزمندگان دفاع مقدس با عنوان "رهایی" و سرکشی از خانواده جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شاهد را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: ستاد برگزاری مراسم سوم خردادماه در استان هر چه سریع‌تر نسبت به تشکیل کمیته‌های زیرمجموعه اقدام کند تا ضمن مشخص شدن وظایف هر یک از این کمیته‌ها از انجام اقدامات موازی و صرف هزینه‌های زاید در این زمینه جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول