اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر:

بخش املاک شهرداری شوشتر مکانیزه شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر شوشتر خواستار مکانیزه شدن بخش املاک شهرداری شوشتر شد.

بخش املاک شهرداری شوشتر مکانیزه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: بخش املاک شهرداری شوشتر به نحوی رها شده است و باید در اسرع وقت برای برطرف کردن مشکلات این بخش اقدامات زیربنایی و سریع انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بخش املاک شهرداری شوشتر به نحوی از سرما‌یه‌های شهرداری محسوب می‌شود، افزود: اصلی‌ترین بخش شهرداری بخش املاک و بانک زمین است که شهرداری شوشتر باید در سامان‌دهی این بخش تلاش کند.

نایب رئیس شورای شهر شوشتر ادامه داد: در این باره بهترین روش مکانیزه کردن این بخش است.

دهدار با تأکید بر اینکه نداشتن برنامه در این بخش مشکلات زیادی را برای شهرداری ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از زمین‌های شهرداری شوشتر در شرایط کنونی توسط افراد خاص تصرف شده‌ است و باید در این باره با مکانیزه شدن املاک اقدامی جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر زمین‌های زیادی دارد، افزود: این زمین‌ها به دلیل نبود سیستم مکانیزه از اختیار و نظارت خارج شده‌اند و برخی از مکان‌های شهرداری در شرایط کنونی توسط برخی افراد اجاره داده می‌شود که شهرداری از مالکیت خود در این زمین‌ها اطلاع ندارد.

این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: شهرداری شوشتر باید با مکانیزه کردن سیستم‌های خود در راستای سامان‌دهی مسائل اقدام کند.

وی اضافه کرد: با تقویت بخش املاک شهرداری می‌توان بخش زیادی از مشکلات مالی را برطرف کرد که در این باره باید اقدامی سریع در دستور کار قرار گیرد.

نایب رئیس شورای شهر شوشتر در پایان خواستار مکانیزه شدن بخش املاک شهرداری شوشتر شد و گفت: باید تلاش کرد تا این بخش به روز شود چرا که مکانیزه شدن آن به سود شهرداری است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول