اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

مهم‌ترین مشکلات شهرستان جم بیکاری و طلاق است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: مهم‌ترین مشکلات شهرستان جم بیکاری و طلاق است.

مهم‌ترین مشکلات شهرستان جم بیکاری و طلاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: نظام اسلامی در شرایط کنونی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز شاهد پیشرفت و موفقیت بیشتر هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون تمام دنیا به اقتدار ایران اعتراف می‌کنند و مذاکرات کشورهای 5+1 با ایران نیز نشان داد که ایران از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند و همواره بر اصول خود پایبند است.

امام جمعه جم همچنین با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: بهترین مردم کسی است که بیشتر به مردم خدمت کند و در واقع جمهوری اسلامی امانتی است که به دست ما رسیده است و همگی وظیفه داریم از آن مواظبت کنیم.

گنجی تصریح کرد: مردم با وجود تورم، گرانی و بسیاری از مشکلات دیگر به پای نظام ایستاده‌اند و حضور آنها پای صندوق‌های رای مصداق همین مدعاست و در هر عرصه‌ای که به حضور مردم نیاز بوده شاهد حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم بوده و هستیم.

وی مهم‌ترین مشکلات شهرستان جم را بیکاری و طلاق نامید و افزود: متاسفانه آمار طلاق در این شهرستان بالاست و همه باید برای کاهش این آمار تلاش کنند.

امام جمعه جم یادآور شد: خانواده‌ها باید در امر ازدواج فرزندان خود دقت بیشتری کنند و جوانان نیز باید با قرار گرفتن در مسیر صحیح، زندگی خوب و آینده‌داری را رقم بزنند تا شاهد کاهش طلاق و دوام و قوام خانواده‌ها باشیم.

گنجی اذعان کرد: باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و توسعه ایران اسلامی باید از همه ظرفیت و توانمندی موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول