اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کردستان خبرداد

انجام 100 هزار مورد بازرسی از نحوه توزیع گاز در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت گاز کردستان از انجام 100 هزار مورد بازرسی از نحوه توزیع گاز در این استان خبر داد.

انجام 100 هزار مورد بازرسی از نحوه توزیع گاز در کردستان

قدرت‌الله فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در طول سال گذشته حدود 100 هزار مورد بازرسی از نحوه توزیع گاز در بخش خانگی و تجاری در سطح استان انجام شده است.

به گفته وی، این تعداد بازرسی توسط اکیپ‌های شرکت جهاد نصر در راستای نظارت بر نحوه عملکرد توزیع گاز در سطح استان انجام شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کردستان خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی در زمینه کنتور خانگی، قبوض گاز، تعرفه‌ها، انطباق تعداد واحدهای مسکونی با مشخصات ملک و عملکرد کنتور، دستکاری‌های احتمالی و یا خرابی کنتور، سرقت، نشتی و وضعیت ظاهری کنتور انجام شده است.

به گفته فعله‌گری، از حدود 100 هزار بازرسی در طول سال گذشته حدود 14 هزار مغایرت در ارتباط با وضعیت توزیع گاز و کنتور پیدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اکیپ‌های شرکت جهاد نصر توسط کارشناسان شرکت گاز آموزش‌های عملی و تئوری مورد نیاز را در ارتباط با وظایف و حیطه کاری خود می‌بینند و بعد از آن اقدام به بازرسی می‌کنند.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کردستان اضافه کرد: این اکیپ‌ها به صورت روزانه برنامه‌کاری خود را از نواحی گازرسانی استان گرفته و از این طریق به بازرسی از واحدهای مسکونی و تجاری دارای انشعاب گاز طبیعی می‌پردازند.

فعله‌گری تصریح کرد: با گزارش‌هایی که از طریق این اکیپ‌ها به نواحی اعلام می‌شود، ماموران واحد تعمیرات رفع مشکلات و خرابی‌ها اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: ماموران شرکت گاز بلافاصله بعد از گزارش مبنی بر خرابی یا قطع گاز و یا هرگونه مشکل مربوط به گاز طبیعی در اسرع وقت اقدام به رفع آن می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول