اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان:

مسابقات انتخابی بسکتبال استان در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان از برگزاری مسابقات انتخابی بسکتبال استان زنجان در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

مسابقات انتخابی بسکتبال استان در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

اکبر میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه اغلب فعالیت بسکتبال استان زنجان در مرکز استان متمرکز شده است، اظهار داشت: سایر شهرستان‌ها فعالیت چندانی در ورزش بسکتبال ندارند.

وی به برگزاری مسابقات انتخابی استان در اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: این مسابقات به احتمال زیاد با حضور سه تیم از شهرهای زنجان، ابهر و خرم‌دره برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان اضافه کرد: کلاس‌های مربیگری و داوری هم در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طولانی بودن مدت زمان برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری پیش‌بینی شده در سطح استان ادامه داد: به همین دلیل این کلاس‌ها در ایام تعطیلات تابستانی برگزار می‌شود.

میرابی با اشاره به حضور تیم بسکتبال همیاری زنجان در لیگ برتر افزود: تیم‌داری و کمک به فعالیت‌های این تیم، وقت زیادی را از اعضای هیئت بسکتبال استان زنجان می‌گیرد.

وی تصریح کرد: به احتمال زیاد با برگزاری جلساتی کار در بین اعضای هیئت بسکتبال استان زنجان تقسیم و علاقمندان در دو حوزه تیم‌داری و کار برای هیئت جدا می‌شوند.

دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان اضافه کرد: تیم همیاری زنجان آمادگی خود را برای حضور تیم نوجوانان استان در لیگ کشوری اعلام کرده است.

وی افزود: فدراسیون بسکتبال امروز نظر نهایی خود را در مورد شرکت کردن یا نکردن تیم نوجوانان همیاری زنجان در لیگ کشوری اعلام می‌کند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول