اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

خدشه‌دار کردن امنیت کشور از اهداف دشمنان است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: خدشه‌دار کردن امنیت و برچیده کردن نظام از اهداف دشمنان محسوب می‌شود.

خدشه‌دار کردن امنیت کشور از اهداف دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در مراسم روز ارتش با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز 29 فروردین به نام روز ارتش این نیرو را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح به عنوان خط شکن همواره در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: شهدای نیروهای مسلح نیز با اهدای خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

 

*دلاورمردی‌های نیروهای مسلح برای ایجاد امنیت در کشور است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه نقش‌آفرینی‌ها و دلاور مردی‌های نیروهای مسلح برای ایجاد امنیت در کشور است، تصریح کرد: ایثار و فداکاری مردم و نیروهای مسلح موجب شده است تا امنیت کشور روزبه‌روز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه امنیت نعمت خدادادی برای همه جامعه بشریت است، ادامه داد: امنیت برای نظام و حاکمیت نیز مهم بوده و نظام‌های سیاسی هر جامعه مدیون امنیت در جامعه است.

 

*هدف فتنه‌های دشمنان به چالش کشاندن امنیت جامعه است

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در داخل و خارج فتنه‌ها و توطئه‌های زیادی به نظام تحمیل شده است، افزود: هدف فتنه‌های دشمنان به چالش کشاندن امنیت جامعه بود.

وی خدشه‌دار کردن امنیت و برچیده کردن نظام را از اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: در دوران هشت سال دوران دفاع مقدس نیز دشمنان با فشارهای اقتصادی، سیاسی و هجمه‌های فرهنگی و هنری در راستای ایجاد چالش امنیتی در جامعه تلاش می‌کردند.

 

*دشمنان اسلام امنیت کشور را هدف قرار داده‌اند

استاندار زنجان با بیان اینکه تحمیل جنگ به نظام جمهوری اسلامی خدشه‌دار کردن امنیت جامعه بود، تصریح کرد: پس از گذشته 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همچنان در راستای به چالش کشاندن امنیت جامعه اسلامی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر به جایی رسیده است که به دلیل حضور مردم در صحنه پابرجا به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد:‌ ایران اسلامی تنها نظامی است که با تکیه به نیروهای مردمی در دفاع از هویت نظام جمهوری اسلامی گام‌های مطلوبی را برداشته است.

 

*ارتش افتخار نظام جمهوری اسلامی است

رئوفی‌نژاد اظهار کرد: آنچه که تا کنون پس از 33 سال در نظام جمهوری اسلامی رقم خورده است حاصل ایثار، فداکاری و جانفشانی‌های نیروهای مسلح در جامعه است.

وی با بیان اینکه مردم انقلاب اسلامی همواره در کنار ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی از میهن اسلامی دفاع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه‌های دفاع از نظام همواره موجب پیشرفت در عرصه‌های مختلف شده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس با فداکاری مردم و نیروهای مسلح سپری شد، افزود: دنیای تا بن مسلح استکبار در برابر عزم اراده ملت ایران برای پیروزی به زانو در آمده و فتنه و هجمه‌های دشمنان رفع شد.

 

*دشمن در دوران دفاع مقدس برای همیشه سر جای خود نشانده شد

وی با بیان اینکه مردم ایران در دوران دفاع مقدس دشمن را برای همیشه تاریخ در جای خود نشاندند، یادآور شد: در این دوران حضور رزمندگان و مردم پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان بود.

استاندار زنجان ارتش جمهوری اسلامی نیز در عرصه‌های دفاع از انقلاب به عنوان نیروهای ارزشی و انقلابی حضور داشتند، یادآور شد: ارتش در اوج ایثار و فداکاری در دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی برای کشور کسب کرد.

 

*ارتش جمهوری اسلامی از ارتش‌های مجهز دنیا است

وی از ارتش به عنوان نیرویی مجرب که دارای بهترین تجارب نظامی در جهان محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی به تجهیزات و امکانات روز دنیا مجهز بوده و در حال حاضر نیز در اوج اقتدار آموزش‌های نظامی و در خدمت مردم قرار دارد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه حضور ارتش افتخار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تجهیزات و امکانات ارتش نمونه و بارز است.

 

*توان بالای نیروهای مسلح توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

وی با اشاره به آمادگی رزمی و دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروهای مسلح از جمله ارتش در حال حاضر در اوج خودکفایی و خودباوری قرار دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه نیروهای مسلح در راستای تامین امنیت در مرزهای داخلی و خارجی تلاش می‌کنند، افزود: توان بالا و قابل توجه نیروهای مسلح موجب شده است تا دشمن خیال حمله نظامی به ایران را در سر نپروراند.

وی با اشاره به اینکه هر روز شاهد اقدامات خصمانه دشمنان به‌ویژه در ابعاد امنیتی هستیم، افزود: خدا را شاکریم که مردم و نیروهای نظامی کارنامه درخشانی در برابر تهدیدات و فتنه‌های دشمنان ارائه کرده‌اند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه ارتش به عنوان نیروی ولایی به فرماندهی مقام معظم رهبری به عنوان مجتهد، مرجع و صاحب تحلیل اقدامات مطلوبی را تاکنون انجام داده است، افزود: رهبر مقام معظم رهبری به عنوان هدایت‌‌کننده نیروهای مسلح از افتخارات نیروهای مسلح محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول