اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ترویج ازدواج آسان صورت گرفت

احداث نخستین تالار زنجیره‌ای گل یاس در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 در نخستین شورای فرهنگی این شهرداری از احداث نخستین تالار زنجیره‌ای گل یاس در این منطقه به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان خبر داد.

احداث نخستین تالار زنجیره‌ای گل یاس در جنوب تهران

عظیم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار کرد: به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج در بین جوانان نخستین تالار زنجیره‌ای گل یاس با هدف ترویج ازدواج آسان، در این منطقه احداث می‌شود.

بابایی گشایش تالارهای پذیرایی گل یاس در شهر تهران را یکی از اقدامات ارزنده مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: رونق فرهنگی در سطح جامعه و شهر با محوریت دین‌پروری به خصوص در بین جوانان از جمله برنامه‌های هدفمند شهرداری منطقه 20 است که کمک اعضای شورای فرهنگی در تحقق آن بسیار موثر است.

وی به رویکرد تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت:‌ تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرداری منطقه 20 به منظور جذب قشر جوان در اختیار اعضای شورای فرهنگی و شهروندان قرار دارد.

حبیب‌الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 نیز در ادامه به حفظ کرامت انسانی زوجین و جلب رضایت آنان تاکید کرد و یادآور شد:‌ یکی از مشکلات زوج‌های جوان تامین هزینه‌های اولیه آغاز زندگی است که اجرای طرح ازدواج آسان از سوی شهرداری گامی موثر در راستای رفع این معضل به شمار می‌آید و تاکنون بیش از یکصد زوج جوان از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول