اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی کردستان خبر داد

ثبت 42 تعاونی صنایع دستی در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از ساماندهی تعاونی‌های صنایع دستی در سطح استان کردستان خبر داد.

ثبت 42 تعاونی صنایع دستی در کردستان

فرهاد حامدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت صنایع دستی استان کردستان اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی در سطح استان ساماندهی می‌شوند که در این راستا معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی نیز اقدام به شناسایی، آمارگیری و تجمیع عملکردهای مربوط به تعاونی‌ها کرده است.

وی افزود: با توجه به ثبت بیش از 42 تعاونی صنایع دستی در استان و نبود اطلاعات کافی در خصوص فعالیت‌های این تعاونی‌ها می‌توان آمار واقعی تعاونی‌های فعال و اطلاعاتی را از اهم فعالیت‌های حوزه موردنظر جمع‌آوری کنیم و در دست داشته باشیم.

حامدی تصریح کرد: در سال 91 برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تری با کمک اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان کردستان به منظور توسعه و ارتقاء فعالیت‌های تولیدی، آموزشی، صادرات و واردات صنایع دستی انجام می‌شود.

وی مدت زمان پروژه ساماندهی تعاونی‌ها را تا پایان خردادماه عنوان کرد و گفت: پس از تجمیع این اطلاعات و برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص آسیب‌شناسی امور مربوط به تعاونی‌های صنایع دستی برای ساماندهی فعالیت‌های آنان در سمت و سوی سیاست‌های موجود و همچنین توسعه اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی فعالان عرصه صنایع دستی اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول