اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران:

بسیج سازندگی مجری پروژه‌های کتابخانه‌ای مازندران شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: سازمان بسیج سازندگی استان مازندران برای نخستین بار مجری پروژه‌های کتابخانه‌ای شد.

بسیج سازندگی مجری پروژه‌های کتابخانه‌ای مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، محمداسماعیل امامزاده با اعلام اینکه مبلغ 5 میلیارد ریال به احداث کتابخانه‌های روستایی این استان اختصاص یافت، بیان داشت: این مبلغ از محل اعتبار مازاد درآمد استان در سال 90 به این امر تخصیص یافت.

وی در ادامه یادآور شد: از سوی این اداره کل اعتبار فوق برای 10 کتابخانه روستایی در شهرستان‌های آمل، بابل، تنکابن، ساری، عباس آباد، نور، نوشهر، میاندرود و نکا درنظر گرفته شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با ذکر این نکته که اعتبار فوق علاوه بر کل اعتبارات سال 90 به کتابخانه‌های روستایی اختصاص داده شد، اذعان داشت: دستگاه مجری این 10 کتابخانه عمومی روستایی سازمان بسیج سازندگی استان مازندران است که برای نخستین بار مجری پروژه‌های کتابخانه‌ای می‌شود.

وی با تشکر از استاندار، معاون برنامه‌ریزی و مسئولان فرهنگی معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران گفت: با توجه به تراکم جمعیتی در روستاهای موردنظر برای هر کتابخانه عمومی روستایی 260 متر مربع زیربنا لحاظ شده که 2 هزار و 500 متر مربع فضای جدید کتابخانه‌ای به سرانه استان مازندران افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول