اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت شهادت بی‌بی دو عالم

مجلس تعزیه شهادت حضرت زهرا(س) در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: مجلس تعزیه شهادت حضرت فاطمه(س) همزمان با شب شهادت حضرت در مکان‌های عمومی و مذهبی سطح شهر اراک برگزار می‌شود.

مجلس تعزیه شهادت حضرت زهرا(س) در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی سینا دلشادی اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مجلس تعزیه شهادت حضرت فاطمه (س) کاری از واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مرکزی به کارگردانی مرتضی باقری در مکان‌های عمومی و مذهبی سطح شهر اراک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این تعزیه نوجوانان تعزیه‌خوان به اجرای تعزیه می‌پردازند تصریح کرد: در این تعزیه که توسط هنرمندان نوجوان اجرا می‌شود مهدی دریایی به عنوان مشاور مذهبی، عباسعلی سرلک، سعید باقری به عنوان تدارکات همکاری دارند، همچنین احمد محمدی و یونس کمالیان گروه موزیک این تعزیه را تشکیل می‌دهند.

به گفته وی حمیدرضا انجدانی، علی خسروی، احمد بدخشان، محمد علیخانی، سیدمحمد میرطالبی، محسن درخشان، معین محمدی و حامد محبی در این تعزیه به ایفای نقش می‌پردازند.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی همچنین با اشاره به انتشار ویژه نامه سومین جشنواره عکس زمان گفت: این ویژه نامه به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی به تیراژ 1000 نسخه تولید و شامل مجموعه آثار عکاسی راه یافته به سومین جشنواره سراسری عکس زمان است.

به گفته وی در این ویژه نامه تعداد 60 اثر عکاسی مربوط به 50 عکاس از سراسر کشور با موضوع زمان به چاپ رسیده و این ویژه نامه برای تمام افرادی که آثارشان در این جشنواره پذیرفته شده ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول