اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تاکسی‌رانی اصفهان:

روزانه 950 هزار اصفهانی از تاکسی استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان گفت: به صورت میانگین روزانه حدود 950 هزار اصفهانی برای حمل و نقل در سطح شهر از تاکسی استفاده می‌کنند.

روزانه 950 هزار اصفهانی از تاکسی استفاده می‌کنند

رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته کرایه تاکسی‌های اصفهان با مصوبه شورای اسلامی شهر افزایش یافته است، اظهار داشت: اما با وجود این نیز کرایه تاکسی‌ها افزایش چشمگیری نداشته و میزان کرایه دریافتی در اصفهان نسبت به سایر شهر‌های موجود در سطح کشور پایین‌تر است.

وی با اشاره به اینکه افزایش کرایه‌ها تأثیری در کاهش تعداد مسافران ناوگان تاکسی‌رانی اصفهان نداشته است، اضافه کرد: از ابتدای افزایش کرایه‌ها در سطح شهرستان اصفهان تنها درصد نا‌چیزی از مسافران تاکسی‌رانی کاهش یافته‌اند.

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان تصریح کرد: افزایش کرایه‌ها در سال گذشته و راه‌اندازی و فعالیت اتوبوس‌های تندرو شهری از مهم‌ترین دلایل کاهش تعداد مسافران ناوگان تاکسی‌رانی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تعداد مسافرانی که به صورت روزانه در سطح اصفهان با تاکسی در سطح شهر جابه‌جا می‌شوند، ادامه داد: به صورت میانگین روزانه حدود 950 هزار اصفهانی برای حمل و نقل در سطح شهر از تاکسی استفاده می‌کنند.

عسگری‌نژاد با اشاره به اینکه عدم افزایش تاکسی‌ها در سال جاری به دلیل کاهش مشکلات موجود در بخش تاکسی‌رانی از مهم‌ترین اهداف این ناوگان به شمار می‌رود، افزود: در حال حاضر تعداد تاکسی‌های فعال موجود در سطح شهر کم‌تر از استاندارد‌های مشخص شده برای این موضوع است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول