محمدجواد زارعی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی شهر همدان با رویکردی فرهنگی و متفاوت، از حقوق همشهریان و همچنین رانندگان خدوم تاکسی حمایت و دفاع میکند.
وی افزود: در این راستا شکایات مردمی از رانندگان تاکسی به صورت روزانه رسیدگی میشود و سازمان پس از دریافت شکایات تلفنی از طریق شماره تماس 2514242، یا به صورت حضوری و یا از طریق پیامک 30001139 هماهنگی لازم را برای حضور شاکی و متشاکی فراهم میکند.
مدیرعامل سازمان مدیریت نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان خاطرنشان کرد: پس از حضور طرفین در تاکسیرانی، شاکی علت شکایت خود را شرح داده و متشاکی نیز از خود دفاع میکند که در نهایت منجر به صدور رأی میشود.
وی بیان کرد: در صورت اثبات تخلف، این مشکل با ارائه تعهد کتبی و یا جریمه نقدی و در نهایت تصمیمگیری نهایی به کمیته انضباطی ارجاع داده میشود.
زارعی ادامه داد: مستندسازی شکایات و تشویقات رانندگان تاکسی که از بدو تغییرات مدیریتی در این سازمان لحاظ شده در پرونده آنها برای ادامه فعالیت ثبت و ضبط میشود.
وی تصریح کرد: چنانچه تخلفات رانندهای از حد مجاز بیشتر شود به منظور ابطال کارت شهری به کمیته انضباطی که متشکل از نمایندگان سازمان تاکسیرانی، شورای شهر و نماینده تاکسیرانان است معرفی شده و پس از انجام بررسیهای لازم حکم ابطال کارت شهری راننده مذکور صادر میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان اذعان کرد: از ابتدای سال 90 تاکنون ثبت 715 مورد شکایت، 200 تعهد کتبی، 400 مورد رضایت دو طرف، 100 مورد ارجاع به کمیته انضباطی انجام شده و 70 مورد تذکر، تعهد و یا انتقال به پارکینگ نیز انجام شده است.
وی در پایان سخنانش گفت: همچنین تعداد 10 عدد کارت شهری و تشویق 15 نفر از رانندگان تاکسی نیز انجام گرفته و امید است تمام شهروندان به عنوان بازرسان افتخاری سازمان عمل کرده و ما را در اجرای هرچه بهتر این امر یاری کنند.
انتهای پیام/خ20/چ3000