اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال گذشته تاکنون صورت گرفت

ابطال 10 کارت شهری تاکسیرانان متخلف در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان گفت: طی سال گذشته تاکنون 10 کارت شهری تاکسیرانان متخلف در همدان ابطال شد.

ابطال 10 کارت شهری تاکسیرانان متخلف در همدان

محمدجواد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی شهر همدان با رویکردی فرهنگی و متفاوت، از حقوق همشهریان و همچنین رانندگان خدوم تاکسی حمایت و دفاع می‌کند.

وی افزود: در این راستا شکایات مردمی از رانندگان تاکسی به صورت روزانه رسیدگی می‌شود و سازمان پس از دریافت شکایات تلفنی از طریق شماره تماس 2514242، یا به صورت حضوری و یا از طریق پیامک 30001139 هماهنگی لازم را برای حضور شاکی و متشاکی فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان خاطرنشان کرد: پس از حضور طرفین در تاکسیرانی، شاکی علت شکایت خود را شرح داده و متشاکی نیز از خود دفاع می‌کند که در نهایت منجر به صدور رأی می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت اثبات تخلف، این مشکل با ارائه تعهد کتبی و یا جریمه نقدی و در نهایت تصمیم‌گیری نهایی به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

زارعی ادامه داد: مستندسازی شکایات و تشویقات رانندگان تاکسی که از بدو تغییرات مدیریتی در این سازمان لحاظ شده در پرونده آنها برای ادامه فعالیت‌ ثبت و ضبط می‌شود.

وی تصریح کرد: چنانچه تخلفات راننده‌ای از حد مجاز بیشتر شود به منظور ابطال کارت شهری به کمیته انضباطی که متشکل از نمایندگان سازمان تاکسیرانی، شورای شهر و نماینده تاکسیرانان است معرفی شده و پس از انجام بررسی‌های لازم حکم ابطال کارت شهری راننده مذکور صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان اذعان کرد: از ابتدای سال 90 تاکنون ثبت 715 مورد شکایت، 200 تعهد کتبی، 400 مورد رضایت دو طرف، 100 مورد ارجاع به کمیته انضباطی انجام شده و 70 مورد تذکر، تعهد و یا انتقال به پارکینگ نیز انجام شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: همچنین تعداد 10 عدد کارت شهری و تشویق 15 نفر از رانندگان تاکسی نیز انجام گرفته و امید است تمام شهروندان به عنوان بازرسان افتخاری سازمان عمل کرده و ما را در اجرای هرچه بهتر این امر یاری کنند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول