اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

حل معضل مسکن مددجویان نیازمند پرداخت تسهیلات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بر ضرورت آسان کردن امر پرداخت تسهیلات طرح نهضت مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی تاکید کرد.

حل معضل مسکن مددجویان نیازمند پرداخت تسهیلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حامد افراسیابی ظهر امروز در دیدار با رئیس شعب بانک مسکن در استان اظهار داشت: طرح نهضت مسکن معلولین و مددجویان بهزیستی استان مرکزی از طرح‌های بسیار مهم بهزیستی در زمینه خانه‌دار کردن مددجویان زیرپوشش بوده که اجرای سریع‌ آن نیازمند مشارکت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات مددجویان مسکن است و از آنجا که مشکل مسکن مددجویان بزرگ‌ترین نیاز آن‌ها است همکاری، مشارکت و کمک خیرین‌، دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه برای برطرف کردن آن ضروری است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی عملکرد بانک مسکن استان در پرداخت تسهیلات را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در سال جاری نیز شاهد همکاری بسیار خوب کارکنان این بانک در پرداخت تسهیلات به مددجویان باشیم.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی نیز بیان داشت: با توجه به نبود شعبه بانک مسکن در شهرهای خنداب و کمیجان مددجویان زیرپوشش این سازمان برای دریافت تسهیلات با مشکلاتی مواجه‌اند که امید می‌رود این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

احمد حاج‌دایی افزود: در شهرهای محروم مددجویان برای دریافت وام با مشکل ایاب و ذهاب به مرکز استان مواجه هستند که شایسته است برای رفع این موضوع چاره‌اندیشی شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی نیز با بیان اینکه صددرصد فعالیت‌های بهزیستی به حق است و باید از راه‌های مختلف این سازمان را یاری کرد گفت: هر آنچه به نفع مددجوی بهزیستی است باید در حد مقدورات انجام شود.

این مسئول افزود: ما افتخار می‌کنیم که در خدمت مددجویان بهزیستی باشیم، باید زشتی‌ها را به سمت زیبایی‌ها هدایت کرد و کم‌تر شاهد زشتی درد و رنج همنوعان خود باشیم که این مهم با مشارکت در امور بهزیستی امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول