اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان اعلام کرد

اقدام شایسته دستگاه‌ها در زمینه فعالیت‌های قرآنی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: فعالیت و تلاش در حوزه قرآنی موجب افتخار است به همین دلیل بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه اقدام لازم را انجام داده‌اند.

اقدام شایسته دستگاه‌ها در زمینه فعالیت‌های قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی امروز در کمیته شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان کرمان اظهار داشت: منشور توسعه فرهنگ قرآنی با هدف ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های دولتی، مؤسسات و گروه‌های فعال غیر دولتی درجه‌اهم‌افزایی و ارتقا فعالیت‌های قرآنی در سطح ملی و بین‌المللی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به جایگاه کمیته شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان کرمان خاطرنشان کرد: برای اجرایی کردن مفاد این منشور، شورایی به نام «شورای توسعه فرهنگ قرآنی» تشکیل شده است.

سعیدی تصریح کرد: فعالیت و تلاش در حوزه قرآنی موجب افتخار است به همین دلیل بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه اقدام لازم را انجام داده‌اند.

مدیرکل ارشاد کرمان بیان داشت: در این راستا و پس از بررسی‌های کارشناسانه تصمیم گرفته شد که این اقدامات به منظور استفاده و تعمیم گسترده‌تر در شورای توسعه فرهنگ قرآنی هماهنگ و مدیریت شود.

وی عنوان کرد: تهیه و تصویب شاخص‌های توسعه فرهنگ قرآنی، زمینه‌سازی و پیگیری تحقق رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه قرآن کریم و بررسی و بازنگری مأموریت‌ها و وظایف قرآنی دستگاه‌های دولتی و عمومی، شوراها و ستادها و سایر مجامع قرآنی از جمله وظایفی است که این شورا بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول