اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایگاه انتقال خون گلستان خواستار شد

ایجاد پایگاه ثابت انتقال خون در پارک شهر گرگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل پایگاه منطقه‎ای آموزشی انتقال خون گلستان خواستار اختصاص یک قطعه زمین در پارک شهر گرگان از سوی شهرداری برای ایجاد پایگاه ثابت خون‎گیری شد.

ایجاد پایگاه ثابت انتقال خون در پارک شهر گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، میر محمدعلی حسینی با حضور در دویست و چهل و هشتمین جلسه هیئت رئیسه شورای شهر با تاکید بر اینکه تامین خون سالم و کافی مورد نیاز بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیز و غیره از حساسیت ویژه‎ای برخوردار است اظهار داشت: توسعه مراکز ثابت خون‎گیری در استان از استانداردهای لاینفک برای تامین خون سالم و کافی است که این موضوع در دستور کار جدی سازمان انتقال خون استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: در این راستا سازمان انتقال خون استان از شورای شهر و شهرداری گرگان درخواست یک قطعه زمین به متراژ حداقل 50 مترمربع در ضلع جنوبی پارک شهر از طرف خیابان فلسطین جنب سازمان هلال احمر برای احداث مکان پیش ساخته خون‎گیری را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در ادامه این نشست ضمن قدردانی از فعالیت سازمان انتقال خون استان بر پیگیری درخواست این سازمان با نگاه مثبت اعضای شورای شهر تاکید کرد و گفت: این موضوع پس از بازدید و بررسی اعضای شورای شهر به طور جدی پیگیری خواهد شد.

حسین ربیعی با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری‎های خونی در جامعه نیاز به خون و فرآورده‎های خونی سالم از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است اذعان داشت: حفظ و ارتقای فرهنگ اهدای خون و توسعه جایگاه‎های ثابت خون‎گیری یکی از ضروریات و نیازهای اصلی شهر است که باید با همکاری و هماهنگی مسئولان استانی و شهرستانی مرتفع شود.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول