اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

سپاه پاسداران قدرت نظامی منطقه است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قدرت نظامی کشور و منطقه است.

سپاه پاسداران قدرت نظامی منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهبهان، ضمن توصیه همه نمازگزاران این شهرستان به رعایت تقوای الهی در همه زمینه‌های فردی و اجتماعی، به ایام فاطمیه اشاره و اظهار کرد: حضرت فاطمه‌(س) به صورت بسیار مظلومانه به دست دشمنان اسلام به شهادت رسیده و مخفی بودن قبر وی طبق وصیت خود، نشانه دیگری از میزان مظلومیت این حضرت است.

وی افزود: این حضرت همواره در زندگی خود یار و یاور حضرت علی(ع) بوده و در صحنه‌های دشوار امامت امام علی(ع) و حتی پیامبری حضرت محمد(ص) حضوری فعال داشته و دوش به دوش آنها در انجام مأموریت حرکت می کرد.

ابوعلی با تأکید بر هرچه بهتر برگزار کردن مراسم سوگواری ایام فاطمیه در سطح بهبهان، تصریح کرد: در این روزهای غم‌انگیز سالروز شهادت مظلومانه بانوی دو عالم(س)، شهر باید سیاه‌پوش شده و مراسم‌های سوگواری و عزاداری باشکوهی در همه مساجد و هیئت‌های مذهبی برگزار شود.

امام جمعه بهبهان در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران با نیروهای بسیار قوی و هوشمندی که دارد، امروز یکی از قدرت‌های نظامی برتر کشور و حتی منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: امروز سپاه در تمام زمینه‌های کشور حضور فعالی داشته و با قدرت در همه صحنه‌های ایران اسلامی به فعالیت می‌پردازد.

ابوعلی ادامه داد: نیروهای این یگان قدرتمند ایران، در زمینه پروژه‌های بزرگ صنعتی و ساخت و ساز طرح‌های اقتصادی و عظیم سرنوشت‌ساز کشور نیز با قدرت وارد شده و باعث شده که بسیاری از این پروژه‌ها که در گذشته توسط کشورهای خارجی در کشور انجام می‌شد، به دست نیروهای بومی انجام شود.

وی هم‌چنین به نقش نیروهای سپاه در هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این یگان، بیان کرد: در روزهای سخت جنگ نیز نیروهای جان بر کف سپاه در همه روزهای سخت عملیات حضوری بسیار پررنگ داشته و با ایثارگری فراوان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، از جان و مال ملت ایران اسلامی دفاع کردند.

خطیب جمعه بهبهان هم‌چنین به فرمان امام خمینی(ره) در خصوص انقلاب فرهنگی اشاره و اظهار کرد: امروز نیز باید بیشتر به مسایل فرهنگی کشور توجه کرده و از ورود فرهنگ‌های غربی به جامعه جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: دشمنان ما پس از ناکامی در جنگ‌های تن به تن و رو به رو، به سراغ جنگ نرم رفته که یکی از روش‌های آنان، صدور فرهنگ‌های مغایر با جامعه اسلامی به کشور است.

ابوعلی در پایان تصریح کرد: در این میان مسئولان فرهنگی کشور باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب و اجرای مراسم و ویژه برنامه‌های مختلف در این جنگ نرم نیز پیروز شده تا دشمنان بار دیگر نقشه‌هایشان را نقش بر آب دیده و شکست دیگری از ما بخورند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول