اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری هندیجان خبر داد

اجرای طرح رحمت ویژه بانوان در هندیجان

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری هندیجان از اجرای طرح رحمت به ‌منظور آشنایی هر چه بیشتر بانوان این منطقه با بخش‌های اعتقادی، احکام و نماز خبر داد.

اجرای طرح رحمت ویژه بانوان در هندیجان

اعظم شنبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: طرح دولت نهم که آموزش اخلاقی زنان در روستاها و شهرهای کوچک بوده به نام طرح رحمت نامگذاری شده است.

وی افزود: از این رو اعتقاد این مرکز بر این است که اساس آموزش‌های ما در جامعه و تشکیل خانواده بر اساس رحمت و مودت است اما قبل از اینکه آموزش حقوقی به زنان داده شود لازم است که آموزش اخلاقی و حسن معاشرت به زن و همین‌طور به مرد در جامعه داده شود.

مسئول امور بانوان فرمانداری هندیجان اضافه کرد: طرح مذکور به‌ منظور آشنایی هر چه بیشتر بانوان این منطقه در بخش اعتقادی با احکام، نماز، قرآن، امداد و نجات اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از سوم اردیبهشت‌ماه در منطقه اجرا می‌شود، بیان کرد: این طرح با حضور 350 نفر از بانوان به‌ منظور تحکیم بنیان خانواده‌ها اجرایی می‌شود.

شنبدی گفت: آنچه که باعث تداوم در خانواده‌ها می‌شود آموزش رفتارهای انسانی به زوجین است.

وی اضافه کرد: وقتی زن و مرد در خانواده خود گذشت و ایثار را آموزش ببینند در زندگی خود کم‌تر دچار اختلاف می‌شوند و این روال مطمئناً در تربیت فرزندان آنها نیز تأثیر بسزایی دارد.

مسئول امور بانوان فرمانداری هندیجان همچنین افزود: با توجه به اینکه این طرح اقدامی مناسب برای تحکیم خانواده‌ها است باید با آموزش هر چه بیشتر زوج‌های جوان را در راستای تفهیم و درک یکدیگر سوق دهیم تا مانع از بروز اتفاقات احتمالی از جمله طلاق شویم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم که با اجرای این طرح و ارتقای سطح دانش و فرهنگ عمومی، زوجین کم‌تر دچار اختلاف شده و بتوانیم از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول