اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 10 سال انتظار

مشاجره ‌لفظی ‌جوان 24 ساله‌ را‌ پای چوب دار کشاند

خبرگزاری فارس: جوان 24 ساله‌ای که بر اثر یک مشاجره لفظی 10 سال پیش شخصی را به قتل رسانده بود به دار مجازات آویخته شد.

مشاجره ‌لفظی ‌جوان 24 ساله‌ را‌ پای چوب دار کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، مأموران کلانتری 17 اصفهان در روز 29 فروردین سال 1381 شخصی 56 ساله که به موجب ورود جراحات متعدد به قتل رسیده بود در داخل یک خودرو کشف و پس از وصول گزارش و حضور قاضی ویژه قتل در محل صدور دستورات لازم تحقیقات اولیه انجام و مشخص شد جسد متعلق به شخصی به نام «محمود.غ» متأهل ساکن اصفهان است.

پس از انجام تحقیقات محلی و کارشناسی توسط مأموران در نهایت در تاریخ اول اردیبهشت سال 1382 شخصی به نام «امیر.الف» به عنوان متهم ردیف اول شناسایی در همان مراحل اولیه به قتل اعتراف کرده و اعلام داشته در فلکه احمدآباد اصفهان سوار بر ماشین مقتول شده و بر سر مسأله‌ای مشاجره لفظی پیش آمد و با کارد ضربات متعدد به ایشان وارد و ماشین را به همراه جسد در محلی رها و فرار کردم.

بر این اساس شعبه 106 دادگاه عمومی و جزایی اصفهان به استناد مستندات پرونده و اقرار صریح و به شائبه متهم و دفاعیات‌ بلاوجه‌ و هم‌چنین تقاضای قصاص از ناحیه اولیای دم وی را به قصاص نفس محکوم کرد و این حکم پس از طی تشریفات قانونی در محل زندان مرکزی به اجرا درآمد.

قاضی قنبری در حاشیه این اجرا به رانندگان خودروها توصیه کرد از سوار کردن افراد ناشناس که تحت عناوین مختلف سوار خودرو می‌شوند خودداری کنند و امر مسافربری را به خودروهای حمل و نقل عمومی واگذار کنند.

وی هم‌چنین به افراد سودجو هشدار داد: دستگاه قضایی با بر هم‌زنندگان‌ نظم و امنیت و معترضان به جان و مال و نوامیس‌ مردم به شدت برخورد و در اجرای قانون با قاطعیت عمل می‌کند.

رئیس اجرای احکام کیفری دادگستری کل استان اصفهان دلیل عمده نزاع‌های منتهی به قتل را همراه داشتن انواع سلاح‌های سرد عنوان کرد و به خانواده‌های جوانان نسبت به نظارت بر فرزندانشان‌ در این‌باره هشدار داد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول