اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری:

پاسداران حافظان واقعی انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: پاسداران حافظان واقعی انقلاب اسلامی هستند.

پاسداران حافظان واقعی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: با توجه به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، پاسداران حافظان واقعی انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: هر گوهر ارزنده‌ای نیاز به مراقبت و حراست دارد، انقلاب شکوهمند اسلامی نیز چون زنده، پویا و در حال حرکت است نیاز به مراقبت در برابر توطئه‌های استکباری دارد که این وظیفه خطیر بر عهده آحاد مردم به ویژه پاسداران انقلاب است.

عباسی با اشاره به بیداری اسلامی و حرکت کشورهای منطقه، گفت: استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا می‌خواهد با توطئه‌های مختلف و به زور سایر کشورها را زیر چتر خود در آورد ولی قادر نیست و با مقاومت آزادی‌خواهان مواجه شده، اما جمهوری اسلامی ایران توانست با بهره‌گیری از قلوب ملت‌ها جایگاه خودش را در جهان مستحکم‌تر کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان عوامل مؤثر در انسجام جامعه، گفت: ‌در سال‌های اولیه انقلاب و پیش از شروع جنگ، احساس تعلق خاطر مردم به یکدیگر، ناشی از فعالیتی مشترک و بزرگ (‌یعنی همان انقلاب) و نیز احساس رضایت خاطری عمیق ناشی از شکستن بتی به بزرگی سلطنت و به عمر 2 هزار و 500 سال و در کنار آن هدف مشترک تثبیت نظام جمهوری اسلامی و از آنها مهم‌تر رهبری مدبرانه و کاریزماتیک حضرت امام(ره) عوامل مهمی بودند که جامعه ایران را به انسجامی بی‌نظیر رسانده بودند.

وی دفـاع ‌از انقلاب و حفـاظت از دستاوردهای آن را از مهم‌ترین رسالت‌های سپاه برشمرد و گفت: سپاه برای اینکه بتواند رسالت خـود را به خوبی انجام دهد باید متناسب با وضع موجود تهدیدها، آسیب‌ها و فرصت‌‌های درونی و برونی انقلاب، سـازماندهی خود را به‌روز کند.

عباسی خاطرنشان کرد: توانمندی امروز سپاه و آمادگی آن در مواجهه با تهدیدات سخت و نرم دشمنان به گونه‌ای است که به خوبی به تهاجم و تهدید نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای دشمن پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول