اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج سپاه پاسداران اردستان:

اعتبارات سال گذشته بسیج سازندگی اردستان یک میلیارد و 600 میلیون ریال است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اردستان گفت: اعتبارات سال 1390 بسیج سازندگی اردستان یک میلیارد و 600 میلیون ریال است.

اعتبارات سال گذشته بسیج سازندگی اردستان یک میلیارد و 600 میلیون ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حمیدرضا رضوانیان‌زاده امروز در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت بسیج سازندگی به نحوه تشکیل بسیج سازندگی اشاره کرد و بیان داشت: تشکیل بسیج سازندگی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی از دو واژه بسیج و سازندگی تشکیل شده است، افزود: بسیج سازندگی هم شکل و بوی بسیج را دارا است و هم شکل و بوی سازندگی و وظیفه آن پر کردن اوقات فراغت جوانان و رفع محرومیت از شهرها و روستاها است.

فرمانده سپاه ناحیه اردستان به فعالیت‌های بسیج سازندگی اردستان اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج سازندگی در هفت عرصه مرمت و به‌سازی و زیباسازی مدارس، خدمات عمرانی و آبادانی روستاها، خدمات درمانی و آموزشی و بهداشتی، خدمات علمی و مشاوره تحصیلی، منابع طبیعی و آبخیزداری، فنی و حرفه‌ای و خدمات حمایتی فعالیت‌های بسیاری را در سطح شهرستان اردستان انجام داده است.

وی اعتبارات سال 1390 بسیج سازندگی اردستان را یک میلیارد و 600 میلیون ریال بیان کرد و گفت: رنگ‌آمیزی 34 مدرسه توسط 6 هزار نفر روز، مبارزه با پشه سالک با 2 هزار و 400 نفر روز در چهار مرحله، مشاوره تحصیلی به 600 نفر از دانش‌آموزان شهرستان و تشکیل کلاس‌های فنی و حرفه‌ای در 50 کلاس 15 نفره و ساخت کتابخانه در چهار روستا و غسال‌خانه و منبع آب و مسجد از دیگر اقدامات بسیج سازندگی اردستان است.

رضوانیان‌زاده افزود: با کمک صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا(ع)، شرکت نگار و از طریق عقود اسلامی مبلغ 23 میلیارد و 450 میلیون ریال وام به 304 نفر از بسیجیان شهرستان اردستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول