اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان برنامه پنجم توسعه:

طرح توسعه دفاتر پیشخوان تدوین می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر خدمات ثبتی غیردولتی سازمان ثبت احوال کشور از تدوین طرح توسعه دفاتر پیشخوان تا پایان برنامه پنجم توسعه خبر داد.

طرح توسعه دفاتر پیشخوان تدوین می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان زهرا ناصری بعد از ظهر امروز در همایش مدیران کل ثبت احوال کشور در گرگان اظهار داشت: یکی از اهداف سازمان ثبت احوال، کمیت و کیفیت در نحوه ارائه خدمات است که برای رسیدن به این هدف، شش برنامه و 37 فعالیت پیش‎بینی شده است.

وی در خصوص توسعه دفاتر پیشخوان دولت اذعان کرد: مدیران ثبت احوال در استان‎ها باید در ارزیابی مکان دفاتر پیشخوان، فضای مورد نظر، تجهیزات و نیروی انسانی را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل دفتر خدمات ثبتی غیردولتی سازمان ثبت احوال کشور تصریح کرد: در برنامه امسال قصد داریم قبل از بهره‎برداری دفاتر پیشخوان در خصوص تکمیل پرونده در استان‎ها حضور پیدا کنیم.

ناصری عنوان کرد: تعداد 160 دفتر پیشخوان برای حدود 98 شهر بالای 100 هزار نفر جمعیت پیش‎بینی شده است.

وی بیان داشت: ارائه خدمات هویت ملی در دفاتر آی‎سی‎تی فعالیت جدیدی است که احصای فعالیت‎ها در معاونت به انجام رسیده و مشخص شده است.

مدیرکل دفتر خدمات ثبتی غیردولتی سازمان ثبت احوال کشور متذکر شد: دو استان به عنوان پایلوت برای واگذاری امور تصدی‎گری به دفاتر پیشخوان در نظر گرفته شده است که پس از موفقیت به سایر استان‎ها تعمیم داده می‎شود.

ناصری در خصوص ایجاد بانک اطلاعات دفاتر پیشخوان بیان داشت: این اقدام تا حدودی صورت گرفته که احتیاج است وسعت اطلاعات افزایش یافته و بر اساس ضرورت این اطلاعات نیازسنجی شوند.

وی یادآور شد: به منظور ارزیابی و نظارت در جمع‎آوری اطلاعات بنا داریم تا سامانه ایجاد نظارت و ارائه خدمات دفاتر را راه‎اندازی کنیم که بعد از انعقاد قرارداد این نرم‎افزار به بهره‎برداری می‎رسد.

مدیرکل دفتر خدمات ثبتی غیردولتی سازمان ثبت احوال کشور در پایان از برگزاری یک گردهمایی خبر داد و اظهار داشت: کارگاه آموزش رابطان با پیشبرد اهداف سازمان در سال جاری از دیگر برنامه‎هایی است که به انجام آن مبادرت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول