اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سابق هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان:

به دلیل مشغله کاری استعفا دادم

خبرگزاری فارس: دبیر سابق هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: به دلیل مشغله کاری امکان ادامه همکاری با هیئت را نداشتم و بعد از حدود یک دهه فعالیت در این هیئت از سمت خود استعفا دادم.

به دلیل مشغله کاری استعفا دادم

مرتضی پناهی ساکت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: گرفتاری‌های شخصی موجب شد تا نتوانم وقت زیادی در خدمت هیئت باشم و از مسئولیت دبیری انصراف دادم، اما هم‌چنان در هیئت رئیسه در خدمت هیئت جانبازان و معلولان هستم.

وی که مدت نه سال و نیم سمت دبیری هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان را در اختیار داشت، در این‌باره تأکید کرد: خوشحالم که در این مدت مهره مؤثری در هیئت بودم و سهم کوچکی در افتخارات هیئت داشتم.

دبیر سابق هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان ادامه داد: در مدتی که مسئولیت دبیری هیئت را برعهده داشتم، دو دوره مسابقه بین‌المللی در اصفهان برگزار شد که افتخار مهمی برای این هیئت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمان ابتدای مسئولیت دو باشگاه در حوزه ورزش جانبازان و معلولان فعالیت داشتند، تصریح کرد: در حال حاضر ده باشگاه از ورزش جانبازان و معلولان حمایت می‌کنند که در این میان چهار باشگاه حرفه‌ای هستند.

پناهی با اشاره به روند رو به رشد هیئت بیان داشت: امیدوارم براساس برنامه پنج ساله‌ای که فدراسیون برای هیئت استان تدوین کرده است، همکارانمان در هیئت به اهدافی که برای پیشرفت ورزش جانبازان و معلولان در نظر داشته‌ایم، دست پیدا کنند.

به گزارش فارس، پس از استعفای مرتضی پناهی از سمت دبیری هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان، محمدصادق پسندیده که طی سال‌های گذشته مسئولیت روابط عمومی این هیئت را در اختیار داشت، به عنوان دبیر هیئت منصوب شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول