اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

سپاه پاسداران در سازندگی کشور کارنامه درخشانی دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه گفت: سپاه پاسداران در سازندگی کشور نیز کارنامه درخشانی دارد.

سپاه پاسداران در سازندگی کشور کارنامه درخشانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره 43 شهید کسلیان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران به اهداف شکل‌گیری آن اشاره کرد و گفت: تشکیل سپاه پاسداران از برکات انقلاب اسلامی و از آینده‌نگری‌های عمیق امام راحل بوده است.

معاون فرماندار سوادکوه به فراز و فرودهای نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران در مقاطع مختلف و حساس نظام همواره سربلند از آزمون‌های مختلف بیرون آمده است.

وی به دلاوری‌های این نهاد در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضور 421 شهید شهرستان سوادکوه و 6 هزار جبهه رفته این شهرستان بیانگر اعتماد و اعتقاد عمومی به سپاه است.

رحمتی به افتخارات سپاه پاسداران در دوران بعد از جنگ اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران در سازندگی کشور نیز کارنامه درخشانی دارد.

معاون فرماندار سوادکوه به جنگ نرم دشمن در دوران کنونی اشاره کرد و افزود: در دورانی که دشمن از نبرد سخت ناامید شده است به دنبال تهدید نرم و متلاشی کردن بنیان‌های اخلاقی و دینی جامعه تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در دوران کنونی وظیفه سنگینی را برعهده دارد که با تعهد، تخصص و ولایت‌مداری به سرانجام مقصود می‌رسد.

نماینده فرماندار سوادکوه در ستاد برگزاری یادواره شهدای کسلیان از برنامه‌ریزی برای برگزاری این یادواره خبر داد و افزود: سپاه پاسداران، ادارات و نهادهای مختلف همکاری همه‌جانبه‌ای را برای برگزاری این یادواره بزرگ انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول