اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

289 زندانی جرایم غیرعمد در زندان به سر می‌برند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی گفت: 289 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند.

289 زندانی جرایم غیرعمد در زندان به سر می‌برند

عباسعلی عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از مجموع 289 نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان چهار نفر زن هستند.

وی از آزادسازی 226 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این استان طی سال گذشته با مشارکت خیرین خبر داد و تصریح کرد: این زندانیان شامل زندانیان جرایم غیر عمد از جمله مهریه و تصادف بودند که با کمک افراد خیر و گذشت شاکیان زمینه آزادسازی آنان از زندان فراهم شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی خاطر ‌نشان کرد: ستاد دیه با توجه به رسالت ذاتی خود فقط در زمینه برطرف کردن گرفتاری زندانیان جرایم مالی غیر عمد نظیر دیه، مهریه، نفقه و محکومین چک‌های غیر کلاهبرداری فعالیت می‌کند تا علاوه بر بازگشت این افراد به اجتماع، افراد آسیب دیده که شاکی پرونده هستند، نیز به حقوق خود برسند.

عرب همچنین از رایزنی به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد زیر 20 میلیون ریال در سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خبر داد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و خالی شدن زندان‌ها از محکومان جرایم غیر عمد، تلاش در راستای اجرایی شدن این فرمایش را از اقدامات اصلی ستاد دیه عنوان کرد و گفت: ستاد دیه استان برای اجرایی شدن این پیام از تمام امکانات بالقوه دولت و مردم بهره لازم را خواهد برد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول