اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه:

اورژانس اجتماعی بحران اجتماعی را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: برنامه اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی آغاز به‌کار کرده است.

اورژانس اجتماعی بحران اجتماعی را کاهش می‌دهد

ماندانا مالمیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: از جمله نتایج کارکرد این اورژانس ارتقا سطح دانش افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی درباره مسائل و مشکلات اجتماعی و کمک به درک موقعیت خود در شرایط بحرانی است.

مالمیر افزود: کارشناسان این اورژانس مناطق و کانون‌های آسیب‌زا را شناسایی می‌کنند و به آنها خدمات تخصصی به‌موقع ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: افراد مشمول دریافت خدمات زوجین دارای اختلاف خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب یا آسیب دیده، کودکان خیابانی، کودکان و همسران آزار دیده، مبتلایان به اختلال هویت جنسی و دختران و پسران فراری از منزل هستند.

مالمیر تأکید کرد: مراکز اورژانس اجتماعی به‌صورت مرکز اصلی و مادر عمل می‌کنند و افراد را بعد از پذیرش یا نگهداری موقت به خانواده یا در صورت عدم پذیرش خانواده به سایر مراکز زیر مجموعه ارجاع می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: این اورژانس با ارائه خدمات سرپایی و در محل با وسیله نقلیه و پایگاه ثابت موقتی در نقاط شلوغ و آسیب زای شهر مشغول به انجام وظیفه است.

مالمیر بیان داشت: توجه به موضوعات بهداشتی و روانی، فراهم کردن زمینه‌های تحصیلی و آموزشی، ارائه آموزش‌های مذهبی، برنامه ریزی‌های تفریحی و تأمین نیازهای ضروری از قبیل خوراک و پوشاک و تلاش برای برخورداری از حمایت خانواده از خدمات این مرکز است.

وی گفت: تشکیل تیم تخصصی و بانک اطلاعاتی و تعامل با سایر دستگاه‌ها از جمله اقدامات سازمان بهزیستی برای موفقیت در مأموریت‌هایش است.

مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان گفت: برنامه اورژانس اجتماعی در 4 سطح برنامه ریزی و اجرا شده است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول