اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سراسر کشور

اردیبهشت اصفهان حال و هوای تئاتری پیدا کرد

خبرگزاری فارس: با آغاز ماه جدید اردیبهشت تئاتری در تمام شهرهای کشور از جمله اصفهان آغاز شد.

اردیبهشت اصفهان حال و هوای تئاتری پیدا کرد

یک کارگردان تئاتر در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اردیبهشت‏‌ماه اتفاق فرخنده‏ای برای تئاتر روی می‏دهد، اظهار داشت: اردیبهشت تئاتری به مناسبت روز جهانی تئاتر در فروردین‏ماه تدارک دیده شده اما با توجه به تعطیلات نوروزی هنرمندان گرامیداشت این روز در کشور ایران با یک ماه تأخیر آغاز می‏شود.

وی افزود: به منظور تجلیل از هنرمندان تئاتر این بزرگداشت به جای یک روز به مدت یک ماه در ایران برنامه‌ریزی که هر استانی یک روز را برای گردهم آمدن و تجلیل از هنرمندان تئاتر مشخص و جشنی را برگزار می‏کند.

عبداللهی با اشاره به اینکه از هنرمندان تئاتر به ویژه در شهر اصفهان کم‌تر تجلیل شده است، تأکید کرد: اردیبهشت تئاتری تأثیر چندانی در رشد تئاتر اصفهان ندارد اما به هر طریقی که بتوان از هنرمندان شهرستان‏ها، استان‏ها و اهالی تئاتر کشور یاد کرد ارزشمند است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کاری سخت هنرمندان تئاتر اردیبهشت تئاتری می‏تواند در رفع دل‌شکستگی اهالی تئاتر تأثیر زیاد داشته باشد.

این کارگردان تئاتر در ادامه با اشاره به اردیبهشت تئاتری در سال‏های گذشته و تجلیل از هنرمندان نه چندان شاخص تئاتر بیان داشت: لازم است در اردیبهشت تئاتری از افراد فعال‏تر در عرصه تئاتر و پیش‌کسوتانی که دیگر قادر به اجرای تئاتر نیستند نیز تجلیل شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول