اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس خبر داد

برگزاری جشنواره تئاتر استانی در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس از برگزاری برنامه‌های متنوع طی هفته معلم در این شهرستان خبر داد و گفت: به همین مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر استانی در 14 اردیبهشت‌ماه با میزبانی فردوس برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره تئاتر استانی در فردوس

حسین وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: هر اندازه به کرامت معلمان توجه بیشتری شود به همان نسبت در عرصه تعلیم و تربیت به موفقیت بیشتری دست می‌یابیم.

وی افزود: توجه به شخصیت و جایگاه معلم سبب می‌شود که نسل آینده ما متقن‌تر و محکم‌تر باشند و معلم نیز با ایفای رسالت خطیر خود در امر تعلیم و تربیت تاثیرگذاری بیشتری در افراد به جای بگذارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس با گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری وی را الگویی بارز و کامل برای همه انسان‌ها به ویژه قشر معلم دانست و تصریح کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم باید نماد اصلی شخصیت معلم مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی برگزاری مسابقه بزرگ نگین آفرینش با شرکت 500 نفر از فرهنگیان، برگزاری جشنواره تئاتر استانی در 14 اردیبهشت‌ماه، نواختن زنگ سپاس معلم در همه مدارس سطح شهر و به صورت نمادین در یکی از مدارس، بازدید از مدارس با حضور مسئولان شهرستان به صورت گروه‌بندی را از جمله برنامه‌های هفته معلم در فردوس عنوان کرد.

وی همچنین برگزاری جشنواره سرود مقطع ابتدایی، مسابقه کتابخوانی دانش‌آموزان، تجلیل از معلمان نمونه و برگزیده در شهرستان و استان را از دیگر برنامه‌های هفته معلم برشمرد.

وحیدی از برگزاری یادواره شهدای معلم و فرهنگی شهرستان فردوس در طول هفته معلم خبر داد و یادآور شد: این یادواره در سه مقطع به صورت جداگانه اجرا و اجلاسیه بزرگ یادواره نیز در 18 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول