اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دهدشت:

پارک شهید دستغیب دهدشت توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردار دهدشت گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهری، با رایزنی‌های صورت گرفته قسمتی از زمین‌های پشت پارک دستغیب که متعلق به منابع طبیعی بود جهت توسعه این پارک به شهرداری واگذار شد تا به زودی این پارک را توسعه دهیم.

پارک شهید دستغیب دهدشت توسعه می‌یابد

حجت‌الله تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: اهمیت فضاهای سبز شهری تا به آن حد است که امروزه وجود این کاربری به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع به حساب می‌آید.

تقوی خاطرنشان کرد: پارک‌ها و فضاهای سبز شهری از مهم‌ترین عوامل موثر در شکل‌دهی به پایداری اجتماعی و همبستگی‌های شهری هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه شهر دهدشت با کمبود شدید فضای سبز مواجه است و این شهر از نعمت داشتن پارک‌هایی که بتواند مورد استفاده همشهریان قرار گیرد بی‌بهره است، لازم بود که به دنبال راهکاری برای بسط و تجهیز پارک‌های موجود باشیم.

شهردار دهدشت با بیان این نکته که در شهرهای گرمسیری نیاز شهروندان به پارک و فضای سبز دو چندان می‌شود، افزود: وضعیت فضای سبز شهری دهدشت در حد مطلوب نبوده که مهم‌ترین دلیل آن را می‌توان به دلیل عدم مدیریت فضای سبز شهری ذکر کرد.

وی تصریح کرد: با مدیریت فضای سبز شهری می‌توان هر شهری را با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود فضای سبز متناسب با محیط فراهم کرد که سال‌های سال اثرات مطلوب خود را به شهر و شهروندان نشان خواهد داد.

تقوی در ادامه با اشاره به این‌که تنها پارک دهدشت پارک شهید دستغیب بوده، تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با منابع طبیعی شهرستان و استان داشتیم قسمتی از محوطه پشت اداره منابع طبیعی برای توسعه پارک شهید دستغیب در اختیار شهرداری قرار گرفت.

شهردار دهدشت بیان داشت: قطعا با اضافه شدن این محوطه به پارک شهید دستغیب، در آینده‌ای نه چندان دور و با همکاری مسئولان سعی خواهیم کرد این پارک را به پارکی بزرگ، زیبا و در شان مردم شریف دهدشت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول