اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد:

رشد 100 درصدی فضای سبز آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از رشد 100 درصدی فضای سبز آبپخش خبر داد.

رشد 100 درصدی فضای سبز آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های در دست احداث شهرداری آبپخش اظهار داشت: آبپخش یکی از شهرهای بزرگ شهرستان دشتستان است که از لحاظ ساختار جمعیتی و موقعیت استراتژیک از موقعیتی خاص برخوردار است.

شهردار آبپخش با اشاره به رشد جمعیتی آبپخش خاطرنشان کرد: در سال‌های احیر شاهد رشد بی‌وقفه جمعیتی آبپخش و مهاجرت اهالی روستاهای حومه بخش آبپخش به مرکز این بخش بوده‌ایم و این امر زمینه‌ساز افزایش جمعیت شهر آبپخش شده است.

موسوی تصریح کرد: افزایش جمعیت آبپخش و مهاجرت‌پذیری این شهر سبب ایجاد خیابان‌های جدید و نو در سطح شهر آبپخش شده و در چهار سال گذشته این مساله را به وفور شاهد بوده‌ایم که بحمدالله توانسته‌ایم خدمات ارزنده‌ای به ساکنان این خیابان‌ها ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: پیاده‌روسازی و آسفالت این خیابان‌ها از مسائل مهمی است که در یک سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم و توانسته‌ایم برگی زرین به کارنامه پرافتخار عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در دوساله اخیر بیفزاییم.

این مسئول اذعان داشت: از مهم‌ترین پروژه‌های پیاده‌روسازی که در ماه‌های گذشته در شهر آبپخش شاهد آن بودیم پیاده‌روسازی خیابان شهدای شهر آبپخش بوده که از سال‌های گذشته یکی از خواسته‌های مهم شهروندان آبپخشی و ساکنین این خیابان بوده است.

شهردار آبپخش بیان داشت: طول این خیابان بالغ بر یک کیلومتر بوده و شاهد اجرای طرح پیاده‌روسازی در سراسر این خیابان بوده‌ایم و تلاش خود را برای اجرای این طرح به بهترین نحو ممکن به کار گرفته‌ایم.

موسوی ادامه داد: درختکاری و ایجاد فضای سبز در پیاده‌روهای نوساز این خیابان از مسائل مهمی است که شهرداری باید در انجام آن همت داشته باشد و به طور جدی این مساله را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی عنوان کرد: در سال گذشته اقدامات مطلوبی در راستای بهبود وضعیت درختکاری و فضای سبز در خیابان شهدای آبپخش صورت پذیرفته و شاهد غرس بیش از یکصد اصله نهال در این خیابان بوده‌ایم.

شهردار آبپخش از رشد 100 درصدی فضای سبز آبپخش خبر داد و یادآور شد: با توجه به زیست‌بوم گرم و آفتاب سوزانی که در استان بوشهر شاهد آن هستیم، افزایش فضای سبز اهمیت زیادی در تلطیف شهرها دارد و امیدوار هستیم باز هم سرانه فضای سبز آبپخش بهبود یابد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول