اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه:

در تولید ملی فرهنگ‌سازی صورت گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه بشرویه گفت: در تولید ملی باید فرهنگ‌سازی در بین مردم صورت گیرد.

در تولید ملی فرهنگ‌سازی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه محمد شهابیان صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی بشرویه اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری در درجه اول باید فرهنگ‌سازی در بین مردم صورت گیرد.

وی ادامه داد: این فرهنگ‌سازی را باید اول از خود آغاز کنیم و با خرید کالاهای ایرانی با همان کیفیت مشابه خارجی در حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کنیم.

شهابیان تصریح کرد: از دوران گذشته این فرهنگ به ما القا شده که چون کشوری دارای منابع عظیم نفتی و نفت‌خیز هستیم از لحاظ درآمد ثروتمند محسوب می‌شویم و نیازی به سرمایه‌گذاری گسترده در زمینه‌های دیگر را نداریم و اینک وظیفه ما این است تا با دور کردن فرهنگ مصرف‌گرایی جامعه را به سوی فرهنگ تولید و کار سوق دهیم و سطح نگرش مردم را به روز کنیم.

وی تأکید کرد: نباید در شهرستان در زمینه تولید تنها به بخش کشاورزی تکیه کنیم و از دیگر بخش‌های تولید و فعالیت در آن زمینه‌ها غافل شویم بلکه می‌توان با سرمایه‌گذاری در بخش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و گرفتن تسهیلات از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه تولیدی همه جانبه در بیشتر بخش‌ها را داشته باشیم. 

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه مهم‌ترین دغدغه ملت‌ها را ایجاد اشتغال دانست و افزود: اگر در کشوری تولید و کار صورت گیرد علاوه بر اشتغالزایی مانع از ضربه زدن دشمن به ارکان و به ویژه اقتصاد آن کشور می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی بشرویه نیز در این جلسه فرهنگ‌سازی از طریق اصناف را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: اصناف باید با خرید کالاهای ایرانی و عدم فروش کالاهای خارجی در نهادینه کردن این فرهنگ بکوشند.

عباس کامران‌نژاد یادآور شد: در صورت مشاهده کالاهای قاچاق در مراکز فروش و عرضه کالاها به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول