اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل ذهاب:

باید با نظارت بر بازار از ایجاد تورم جلوگیری شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل ذهاب گفت: باید با نظارت بر بازار از ایجاد تورم جلوگیری شود، چرا که نظارت بر بازار باعث می‌شود فرآیند هدفمندی یارانه‌ها طبق روال و بدون هیچ مشکلی اجرا شود.

باید با نظارت بر بازار از ایجاد تورم جلوگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب میرزا مراد پیرو اظهار کرد: اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها نیازمند همکاری هر چه بیشتر مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

پیرو افزود: همکاری و تعامل مردم با دولت نقش مهمی در موفق بودن اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در مرحله دوم خواهد داشت.

وی هدف از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را آزاد سازی قیمت‌ها دانست و گفت: باید با نظارت بر بازار از ایجاد تورم جلوگیری شود، چرا که نظارت بر بازار باعث می‌شود فرآیند هدفمندی یارانه‌ها طبق روال و بدون هیچ مشکلی اجرا شود.

فرماندار سرپل ذهاب تأکید کرد: سرپرستان خانوارهایی که پیامک انصراف از یارانه‌ها را دریافت کرده‌اند، در صورت تمایل به انصراف یا عدم انصراف تا دهم اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت هدفمندی یارانه‌ها انصراف یا عدم انصراف خود از دریافت یارانه را اعلام کنند.

پیرو با بیان اینکه دولت حق هیچ فردی را برای انصراف از یارانه بدون اطلاع قطع نخواهد کرد، اظهار داشت: اگر این افراد از طریق سایت موفق به رفع این مشکل نشدند با مراجعه به دبیرخانه ماده 10 کمیسیون هدفمندی یارانه‌ها و دریافت فرم مربوطه می‌توانند برای رفع این مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول