اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راهکار تقویت تولید ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راهکار تقویت تولید ملی است.

فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راهکار تقویت تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی عصر امروز در نشست با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش با تسلیت شهادت حضرت فاطمه صدیقه (س) اظهار داشت: اگر مردان و زنان در زندگی خود از حضرت فاطمه (س) الگو‌برداری کنند و سیره زندگی ایشان را رأس تمام کارهای خود قرار دهند تمامی مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: فعالان فرهنگی و گروه‌های فرهنگی باید در قالب برنامه‌های فرهنگی و ... مردم را با سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا کنند و این امر باید در تمامی ایام سال تداوم داشته باشد.

رضایی بیان داشت: در شهر آبپخش اجرای پروژه‌های عمرانی در سال‌های اخیر رشد و پیشرفتی مضاعف داشته و مسئولان شهرداری از تمام ‌ظرفیت در این راستا بهره‌ برده‌اند.

وی ادامه داد: استفاده از تمام ‌ظرفیت موجود برای عمران و آبادانی آبپخش از مزایا و امتیازاتی است که در سال‌های اخیر در آبادانی و پیشرفت چشمگیر آبپخش اثرگذار بوده است.

این مسئول تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در دو سال اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: تعامل حداکثری ایجاد شده بین شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در بازه زمانی دو سال اخیر زمینه‌ساز پیگیری‌های فراوان برای بهبود وضعیت شهر آبپخش بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش تلاش خود را برای رفع مشکلات تمامی ارباب‌رجوع‌ها به کار گرفته ‌است و در اکثر موارد نتایج مطلوب را به دست آورده‌ایم.

رضایی متذکر شد: هر ماه قریب به یک هزار ارباب‌رجوع برای پیگیری مسائل و مشکلات خود به شورای اسلامی شهر آبپخش مراجعه می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تاکید کرد: پیگیری تمام خواسته‌ها و نیازهای شهروندان عزیز آبپخشی تا حصول نتیجه از رموز موفقیت شورای اسلامی شهر آبپخش است.

رضایی ‌با اشاره به سال تولید ملی گفت: تمام مردم و مسئولان باید در راستای ترویج فرهنگ تولید ملی کمک کنند و فرهنگ‌سازی در این راستا مهم‌ترین راهکار است که در تقویت تولید ملی تاثیر ‌بسزایی دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول