اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

دستگیری یک سارق خطرناک در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق خطرناک در جنوب تهران خبر داد.

دستگیری یک سارق خطرناک در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، ماموران کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم (ع‌) توانستند پس از نیم ساعت تعقیب و گریز یک سارق خطرناک را در شهرری دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در ارتباط با این خبر گفت: رئیس کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم (ع) با لباس و خودروی شخصی خود در خیابان 'شهید غیوری' شهرری در حال تردد بود که مشاهده می‌کند پیرمردی با فریادهای خود از مردم استمداد طلبیده و درخواست می‌کند که سارق لوازم خودرویش را بگیرند و چند متری جلوتر فردی که یک گونی روی دوشش بود، با سرعت در حال فرار بود.

محسن خانچرلی اظهار داشت: رئیس کلانتری 172 بلافاصله مراتب را از طریق بی‌سیم به مرکز کنترل سرکلانتری نهم و کلانتری 131 شهرری اعلام می‌کند و بلافاصله واحد گشت کلانتری 131 شهرری برای پیگیری موضوع و دستگیری متهم به محل اعزام می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تا رسیدن ماموران گشت انتظامی کلانتری 131، رئیس کلانتری 172 با پای پیاده به تعقیب متهم پرداخت تا اینکه متهم وارد یک مجتمع مسکونی در همان نزدیکی می‌شود و به دنبال آن سعی می‌کند با تهدید اهالی منازل مسکونی وارد خانه‌های آنها شده و از دست پلیس پنهان شود که با مقاومت آنها روبه‌رو شده و مجبور می‌شود به سمت پشت بام فرار کند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: گشت کلانتری می‌رسد و به همراه رئیس کلانتری 172 سارق را تعقیب می‌کنند و هنگامی که سارق راه فرار به پشت بام را بسته می‌بیند سعی می‌کند با تهدید چاقو و استفاده از اسپری اشک‌آوری که همراهش بود، به ماموران حمله کند که با شلیک ماموران مجروح و مجبور به تسلیم می‌شود.

‌خانچرلی ادامه داد: پس از این واقعه ماموران متهم را دستگیر و بلافاصله ضمن هماهنگی با اورژانس، متهم برای مداوا به بیمارستان نزدیک محل حادثه منتقل و تحت درمان قرار می‌گیرد که پس از خارج شدن گلوله از بدن وی در بیمارستان تحت نظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: پس از به هوش آمدن متهم از وی تحقیقات به عمل آمد که به سرقت، توزیع مواد مخدر، حمله به ماموران پلیس و سرپیچی از فرمان پلیس اعتراف می‌کند و این در حالی بود که در استعلام‌های انجام شده مشخص شد این متهم دارای چندین فقره سرقت است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی از وسایل همراه متهم، وسایل و تجهیزات و همچنین مدارک مسروقه کشف و ضبط شده، عنوان کرد: خانواده این متهم نیز از وی اعلام شکایت کرده‌اند و پس از هماهنگی‌های انجام شده پیرمرد مالباخته موفق شد اموال خود را بازپس گیرد.

بر پایه براین گزارش، متهم پس از بهبود در اختیار کارآگاهان پلیس تهران بزرگ قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/‌ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول