اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان خبر داد

دستگیری اعضای باند سرقت منزل در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از دستگیری اعضای یک باند سرقت منزل پس از 18 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری اعضای باند سرقت منزل در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در یکی از شهرک‌های شهر همدان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرامرز به‌گذر افزود: مأموران اداره مبارزه با سرقت این پلیس ضمن بازدید از محل‌های سرقت و اخذ اظهارات مالباختگان با استفاده از منابع اطلاعاتی یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای به نام "م ـ ن" که دارای سوابق متعدد کیفری در امر سرقت است را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به این اداره مورد بازجویی قرار گرفت که ابتدا منکر هر گونه سرقتی بوده ولی با عنایت به دلایل و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان واقعیت نداشته و در نهایت لب به اعتراف گشود و به 18 فقره سرقت منزل با همدستی دو نفر از دوستانش اقرار و اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده با راهنمایی متهم تمام محل‌های سرقت مورد تأیید قرار گرفت و شکات شناسایی و برای دستگیری همدستان متهم اقدام شد که در نهایت یکی از همدستان وی شناسایی و طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

به‌گذر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند و تلاش این پلیس برای دستگیری همدست دیگر این متهمان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول